פרסום ראשון | בדיקה במח"ש

חשד: צוות הבילוש שעצר את מזרחי היה מעורב באירועים נוספים

במח"ש בודקים שני מקרים נוספים בהם היו מעורבים צוות הבלשים שעצרו את חיים מזרחי באלימות. עוד נודע ל'כיכר השבת': בלשים נוספים צפויים להיחקר במח"ש • תיעוד (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חיים מזרחי מגיש תלונה במח"ש (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

פרסום ראשון: במסגרת החקירה במח"ש בה חוקרים חשד לפיו בלשים תקפו את חיים מזרחי באלימות לשווא בשבוע שעבר בגאולה, נבדקים שני אירועים נוספים בהם היו מעורבים צוות הבילוש בגאולה באותו יום, שעות אחרי מעצר חיים מזרחי.

המקרה הראשון ארע עם תחילת ההפגנה במקום בו נראים בלשים מחופשים לחרדים עוצרים מפגין בכניסה לחנות סלולר נגדה מפגינים הקיצונים בגאולה. על פי החשד במח״ש, הבלשים היכו את העצור באגרופים שהושכב על הרצפה בחנות.

אירוע נוסף קרה באותו זמן בחנות סמוכה, שם על פי החשד בלש תפס צעיר שעובד בחנות הסלולר נגד מפגינים הקיצונים שריסס גז פלפל ופגע בשוטרים ואזרחים והיכה אותו בחנות בגדים סמוכה.

(תיעוד חלקי)

לכיכר השבת נודע שבלשים נוספים צפויים להיחקר במח"ש.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בתיעודים חלקיים ומגמתיים שאינם מציגים את ההתרחשות האלימה של פורעי החוק שקדמה להם. בשבוע שעבר, עשרות מפרי סדר נגד מוכרי חנויות הסלולר, הפרו את הסדר הציבורי בבית עסק תוך התפרעות אלימה וגרימת נזק במקום. באותו הערב נעצרו 7 חשודים בגין התפרעות אלימה, בהם חשוד שהסב נזק במקום והתנגד למעצרו בכוח. במקרה אחר שתואר, נתפס צעיר בחשד שריסס במקום גז פלפל וכתוצאה ממעשה זה אשה נפגעה במקום. לצד זאת, ככל שיש טענות כלפי מי מהשוטרים שפעלו לשמירת החוק והסדר ולמעצר חשודים בהפרת הסדר, הרי שהם יבדקו ע״י הגורמים המוסמכים לכך כמקובל."

"במידה וימצא כי שוטר פעל שלא כדין- הרי שהנושא יטופל בהתאם. נמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא נאפשר הפרת הסדר הציבורי, ונדליזם והתפרעות אלימה בניגוד לחוק."

במסגרת חקירת מח"ש נחקרים מספר בלשים בחשד שתקפו תקיפת שווא את חיים מזרחי. במח"ש כתבו כי "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום באזהרה שלושה שוטרים, ביניהם קצין, בחשד לתקיפה של אזרח בעת מעצרו בשכונת גאולה בירושלים בשבוע שעבר. השוטרים נחקרו גם בחשד לשיבוש מהלכי משפט. בסיום החקירה הורחקו השלושה לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בנוגע לחקירה. החקירה עודנה נמשכת."

מעצר בהפגנה (חיים גולדברג כיכר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר