"התקבל בזעם"

מוחמד מג'אדלה: עבאס טעה שתמך בחוק הגיוס

"זה חסר תקדים, זו טעות שרע"מ עושה, זה התקבל בכעס רב בחברה הערבית. ועוד יותר טעות לבוא מהמקום שלך ולחנך את החרדים", התבטא העיתונאי מוחמד מג'אדלה על תמיכת רע"מ בחוק הגיוס (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מםיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: דודי פלוג)

פרשן 'חדשות 12' וראש חטיבת החדשות ברדיו נאס, מוחמד מג'אדלה, התייחס לתמיכת יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, בחוק הגיוס ובנושאי דת ומדינה, בניגוד לעמדה החרדית, וטען כי עבאס טעה טעות גדולה, שהתקבלה בזעם ברחוב הערבי. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "מנסור עבאס מנסה כל הזמן לתקן את היחסים עם החרדים, הוא הציע תקציבים ולעזור. עדיין אני חושב שעבאס עשה טעות מאוד גדולה, לא רק שהוא הצביע על חוק הגיוס, אלא שהוא אמר לדרעי שהחוק הזה יותר טוב לחרדים".

מגא'דלה הוסיף: "זה חסר תקדים, זו טעות שרע"מ עושה, זה התקבל בכעס רב בחברה הערבית. מה שאותי יותר מדאיג, אתה לא יכול להגיד ליהודים 'אל תקבעו לחברה שלנו מה טוב', ומאידך אתה אומר לחרדים מה טוב להם. זה לא רק בעניין דת ומדינה".

לדברי הפרשן הבכיר: "מי שהיה הכי מודאג זה חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, הם אמרו לי - מה הבעיה בהצבעה של רע"מ? הם מפירים לנו את הברית שבנינו עם החרידם, עבאס עושה את המהלך הזה ומי שמשלם את המחיר זה אנחנו".

"בסופו של דבר", הוסיף מג'אדלה: "זו הייתה טעות להצביע על החוק הזה ועוד יותר טעות לבוא מהמקום שלך ולחנך את החרדים, אתה לא צריך להיות במקום הזה".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר