הילולת תשפ"ב

פרויקטור מירון באולפן: "מה שהיה לא יהיה"

תת אלוף במיל', צבי טסלר, שמונה לתפקיד פרויקטור הר מירון ופרסם השבוע את מתווה ההילולה לשנת תשפ"ב, התארח באולפן 'כיכר' והסביר את מתווה הקהל בהילולה • הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

צבי טסלר, תת אלוף במיל', שמונה על ידי השר לשירותי דת, מתן כהנא, לתפקיד פרויקטור ההילולה בהר מירון ופרסם השבוע את מתווה ההילולה לשנת תשפ"ב, התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר את מתווה הקהל בהילולה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדבריו: "כולם מבינים מה שהיה הוא לא שיהיה, ההר יראה אחרת. נצליח לקיים את ההילולה אבל בדרך אחרת, דרך בטוחה. אני שומע את זה מכל החסידיות, אני נפגש עם כולם ואמשיך להיפגש ולהידבר איתם. נדרשים שינויים, השינויים על בסיס החלטות הביניים של ועדת החקירה".

באשר למספר המשתתפים בהילולה, אומר טסלר: "רוב המספרים שזורקים לא קשורים למציאות. המספר 20 אלף הוא מספר שהוועדה נקטה בו כדוגמא, כהערכה כללית. הוועדה הנחתה אותנו למדוד בפועל את גודלו של ההר ואז לקבל החלטה כאשר המפתח הוא מטר מרובע לכל אדם".

"המרחב הוא כנראה סיב ה-20 אלף", הדגיש הפרויקטור: "האם זה 5 אלף לכאן או לכאן? אני לא יודע, נבדוק את זה. אבל בזמן נתון אנחנו נקפיד שלא יהיו מעבר למספר שאנחנו נקבע כי זה כב רמסכן את שלום הציבור".

לדבריו: "הסך הכולל של ההילולה מערב ל"ג בעומר עד לצאת ל"ג בעומר יהיה דומה לשנים קודמות. אבל לא יהיו את השיאיים שבזמן נתון נמצאים עשרות אלפים, הרבה מעבר למה שההר יכול להכיל מבחינה בטיחותית, זה יהיה אחיד לאורך כל ההילולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר