שבוע לנפילה

החתן שנפצע בחתונתו: חברים וזמרים הגיעו לשמח • צפו

ימים אחרי שנפל בעיצומם של הריקודים בחתונתו, ונפצע באורח קשה, אל בית החולים שבו שוהה החתן החרדי הגיעו מוזיקאים לשיר ולשמח: "כולם בכו מהתרגשות" • תיעוד (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
משמחים את החתן (צילום: איציק אלדד)

תיעוד מרגש ב'כיכר השבת': הזמרים רולי דיקמן, אלי הרצליך, ילד הפלא מוטי גרינבוים והקלידן יהודה שץ - הגיעו אמש (מוצאי שבת) לשמח את בני משפחתו של החתן החרדי איתי חיים (בן אהובה) חמאני, שנפצע קשה לפני כשבוע לאחר שנפל מגובה במהלך חתונתו.

המוזיקאים הגיעו לשיר ולשמח ואף נשאו דברי חיזוק - בסעודת מלווה מלכה שערכו משפחת החתן והכלה בבית החולים 'תל השומר', שם הם שוהים לצידו כל העת ומתפללים להשם יתברך שיחזור לאיתנו במהרה.

המפיק איציק אלדד שאירגן את האירוע יחד עם איש החסד שוקי בריף, סיפר בשיחה עם 'כיכר השבת': "כשפניתי לכל הזמרים לבוא ולשמח את בני משפחת החתן והכלה הם נענו בחיוב מיד. היה מעמד מרגש, כלום בכו מהתרגשות ועצב יחד במשך 4 שעות".

כזכור, ביום ראשון בשבוע שעבר החתן איתי חיים (בן אהובה) חמאני, בן ה-34, נפגע במהלך חתונתו בעיר מודיעין, לאחר שרקד על שולחן ונפל מגובה רב, הוא נפצע קשה בראשו ומאז הוא מורדם ומונשם במצב קשה בבית החולים 'תל השומר' שם הרופאים נלחמים על חייו כל העת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר