"רגעים קשים"

העצמאית שבכתה בגלל ליברמן - באה להודות לחרדים

צמרת אביבי, שזעקה בדמעות בוועדה ונענתה מצדו של שר האוצר ליברמן - בשתיית קפה מול הפרצוף, הגיעה להודות לח"כים החרדים על שסייעו לה; ומה אמרה לח"כ גפני? (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
צמרת אביבי (צילום: כיכר השבת)

מישיבת ועדת הכלכלה בשבוע שעבר, שעסקה במצב העצמאים בעקבות גל הקורונה החמישי, זכור סרטון אחד במיוחד: צמרת אביבי, עצמאית שהגיעה לדיון, זעקה לסיוע כלכלי מהמדינה - ואילו בתגובה שר האוצר אביגדור ליברמן נקלט משדר ניתוק ולוגם מכוס הקפה שלו בנחת בלי לחוש במצוקה או לגלות אמפטיה.

חברי הכנסת שהיו לצידה בזמן כאבה היו נציגי יהדות התורה וש"ס, שקראו בקריאות גנאי אל שר האוצר וכן דרשו ממנו להתפטר.

צמרת אביבי מודה לנציגי 'יהדות התורה'

היום (שני) הגיעה צמרת אביבי לישיבות הסיעה של המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס, ומתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' היא נראית מודה לחברי הכנסת.

אחד מהאנשים שסביבה אף נצפה בסרטון מודה ליו"ר יהדות התורה, משה גפני, יו"ר ועדת הכספים לשעבר: "אין לי ספק שאם אתה, משה גפני, היית נמצא עדיין בתפקיד היינו במקום אחר. ראינו מה זה כשיש שר אוצר ששם מישהו אחר".

צמרת אביבי בשיחה עם 'כיכר'

ח"כ יעקב אשר המשיך את דבריו ואמר: "ראיתם בוועדה יו"ר ועדת כספים (אלכס קושניר; ר"כ), שאמור להיות כלב השמירה של שר האוצר, בא לתמוך בוועדה בבוס שלו".

בסיום דבריה לחברי הכנסת אמרה אביבי ל'כיכר השבת': "אני בדרך כלל לא אדם שבוכה אלא אם נאמרות הכפשות, שקרים והקטנת עשייה. נכנסתי כאן לישיבות הסיעה של ש"ס ויהדות התורה לומר להם תודה על זה שעמדו לצידי ברגעים הקשים בוועדה, שגרמו לי לפרץ התרגשות, דמעות ורעד בלתי נשלט".

הבכי של אביבי, בשבוע שעבר (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

היא הוסיפה וסיפרה כי "מאז קריאתי לליברמן בוועדה לא קיבלתי שום יחס, וגם לא ציפיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר