די לסכנה, בחתונה

כבוד! עמירן דביר עצר חתונה - בגלל השולחן

הזמר והיוצר עמירן דביר שהופיע בחתונה חרדית עצר את המוזיקה כאשר חבריו של החתן הכניסו שולחן וביקשו להרים אותו עליו; "תעיפו את השולחן הצידה", ביקש • צפו (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הזמר והיוצר עמירן דביר שהופיע אמש (שלישי) בחתונה חרדית עצר את המוזיקה כאשר חבריו של החתן הכניסו שולחן וביקשו להרים אותו עליו, וביקש מהם - "בלי שולחן!".

הרקע לצעד הנועז של עמירן דביר, הוא קריאת אתר 'כיכר השבת' ובעקבותיו התחייבות עשרות זמרים חרדים מובילים להפסיק את השירה באירוע ברגע שהחתן או הכלה יעלו על שולחן.

הקריאה וההתחייבויות יצאו בעקבות האסון ביום ראשון בשבוע שעבר, בו החתן איתי חיים (בן אהובה) חמאני, בן ה-34, נפצע אנושות במהלך חתונתו בעיר מודיעין, לאחר שרקד על שולחן ונפל מגובה רב.

איתי חיים בן אהובה נפצע קשה בראשו ומאז הוא מורדם ומונשם בבית החולים 'תל השומר' שם הרופאים נלחמים על חייו כל העת, וכך, במקום לחזור בלילה הראשון אחרי החתונה לביתו יחד עם כלתו הטרייה, הוא הועבר לבית החולים.

"לפי בקשת משפחת החתן שנפצע קשה, תעיפו את השולחן הצידה, לא מרימים על השולחנות באירועים", אמר עמירן דביר לקהל ועצר את השירה, והבחורים מיהרו להוציא את השולחן אל מחוץ לאולם.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר הזמר והיוצר עמירן דביר כי "מדובר בפעלול מאוד מסוכן. אני בחתונה שלי נפלתי יחד עם אחים שלי לאחר שהרימו אותנו שולחן, ניצלנו בנס. מאז כל פעם שמרימים חתן בחתונות אני מקבל פיק ברכיים".

לדבריו: "אתמול בחתונה החתן וחבריו קיבלו את הבקשה שלי להוריד את החתן מהשולחן בהבנה מתוך רצון לשמור על חייו ושלא יקרה אסון חלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר