מול שוטרים

בעיטה אלימה והטחה ארצה: חרדים הותקפו בירושלים

ערבים התנפלו על חרדים צעירים בירושלים, תיעדו אותם נמלטים מבוהלים והעלו לרשתות החברתיות • אחד הצעירים חטף בעיטה והוטח ארצה • המשטרה חוקרת • תיעודים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד שהופץ ברשתות (צילום: ידידיה אפשטיין בטוויטר)

אירוע חריג וחמור התרחש אתמול (שני) במהלך הפרות סדר בשער שכם במזרח ירושלים: קבוצה של צעירים ערבים תקפו נער חרדי, תיעדו את האירוע - ופרסמו את התיעוד ברשתות החברתיות.

משטרת ירושלים פתחה בחקירה בניסיון לאתר את התוקפים. בתיעוד נראים שני החרדים נמלטים מבוהלים מקבוצת ערבים כאשר במהלך הריצה שלהם צעיר ערבי בועט בצעיר היהודי ומטיח אותו לרצפה. כל זאת נעשה כאשר שוטרים לא מעטים נמצאים באזור.

החרדים המתועדים בסרטון אינם היחידים. אתמול במהלך הפרות הסדר הציקו הפורעים הערבים לצעירים יהודים רבים שחלפו באזור.

הפרות הסדר בירושלים (צילום: חיים גולדברג)

כפי שדווח ב'כיכר השבת', במהלך הפרות הסדר נפצעה גם נערה בת 11 כתוצאה מרימון הלם שנזרק על ידי המשטרה. בבית החולים הדסה עין כרם אמרו כי הילדה הגיעה עם "פגיעה משמעותית בפניה", וכי הילדה "עוברת כרגע בדיקות ותועבר לטיפול מומחי פה ולסת בהדסה עין כרם."

מדוברות המשטרה נמסר כי "כוחות משטרה פועלים לשמירת הסדר הציבורי ומניעת התפרעויות ואלימות בשער שכם שבמזרח ירושלים. במהלך השעות האחרונות אירעו במקום לסירוגין, הפרות סדר שכללו יידוי אבנים וזריקת בקבוקים לעבר כוחות המשטרה הפועלים במקום וכתוצאה מכך, נפגעו 4 שוטרים שטופלו במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר