מבכירי כבאות והצלה

מפקד המחוז נכנס ללמוד בישיבה בקריית ספר

מפקד כבאות והצלה ביו"ש, נכנס לישיבה במודיעין עילית בכדי לאשר את בטיחותו של המבנה, אך דף הגמרא שבה אותו. הוא התיישב ליד אחד הבחורים והחל ללמוד בהתלהבות (חרדים)

(צילום: כב"ה יו"ש)

מחזה לא שגרתי נצפה אמש (רביעי) בישיבת רוז'ין במודיעין עילית. מפקד כבאות והצלה במחוז יו"ש, טפסר שיקו בר דב, שהגיע למקום, נדרש לתת לטופס אישור מטעם כבאות והצלה למתחם הישיבה, אך הביקור השגרתי הסתיים בקידוש השם.

מפקד המחוז שנכנס לבית המדרש, ראה את אווירת הלימוד היוקדת של הבחורים, וביקש מאחד הבחורים שילמד אתו דף גמרא, לראשונה בחייו. הבחור המופתע ניאות לבקשתו, והשניים החלו בלימוד הסוגיה, כשבסיום הלימוד אמר מפקד המחוז בהתרגשות כי למרות היכרותו רבת השנים עם המגזר החרדי, הוא לא זכה מעולם לשבת וללמוד גמרא.

טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז, אמר כי "אני שמח להיות פה היום, ויתרה מכך אני נרגש. בחודשים האחרונים קיימנו ישיבות עבודה מקצועיות לא אחת ולא שתיים, על מנת לוודא כי מתחם הישיבה עומד בתנאי הבטיחות הנדרשים בטרם קבלת אישור אכלוס.

דאגתי הייתה לאפשר ללומדי התורה ללמוד ללא שום סכנות בטיחותיות, וזאת על מנת להגדיל תורה ולהאדירה.
עצם זה שאנו עומדים פה היום מראה על שיתוף הפעולה היפה בין כבאות והצלה מחוז יו"ש לבין המגזר החרדי בכלל והישיבות בפרט" אמר המפקד. "עכשיו יראו כולם כי בשיתוף פעולה וברצון טוב אפשר לעמוד בכל הוראות הבטיחות ולקבל את כל האישורים הנדרשים, כל זאת על מנת להבטיח את בטיחות הבחורים ובאי הישיבה".

המפקד סיים בהתרגשות ואמר ש"אני מצדיע לכם על פועלכם, ויהי רצון שתמשיכו בעשייתכם הברוכה ותלכו מחיל אל חיל".

הרב ישראל רבינוביץ מנהל הישיבה שאירח את מפקד המחוז אמר כי "הביקור הינו תוצאה של שיתוף פעולה ראוי בין כבאות והצלה במחוז יו"ש לבין מוסדות החינוך במגזר החרדי.

הרב ישראל רבינוביץ מנהל הישיבה שאירח את המפקד, אמר כי "אנו מצדנו נרתמנו ופעלנו רבות על מנת להסדיר את אמצעי בטיחות האש במתחם הישיבה, ואכן לאחר ביצוע כל סידורי הבטיחות עמד מפקד המחוז בהבטחתו והאישור ניתן".

אני קורא קריאה נחרצת לכל מנהלי המוסדות באשר הם: הסדירו את נושא הבטיחות במוסדותיכם כדי שחלילה שלא תבוא תקלה על ידנו".

הרב רבינוביץ הוסיף ואמר כי "אני מתכוון כבר בשבועות הקרובים לכנס את כל מנהלי המוסדות בביתר עלית ובמודיעין עלית בשיתוף פעולה עם מחוז יו"ש. אני סמוך ובטוח כי הפסוק: ”כִּי תִבְנֶה בַּיִת חָדָשׁ וְעָשִׂיתָ מַעֲקֶה לְגַגֶּךָ, וְלֹא תָשִׂים דָּמִים בְּבֵיתֶךָ כִּי יִפֹּל הַנֹּפֵל מִמֶּנּוּ" מדבר על מקרים אלו ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר