אחדות מרגשת

בית שמש: ילדי 'נצח ישראל' התגייסו לטובת ילדי אוקראינה

מחווה מרגשת: ילדי וילדות בית הספר 'נצח ישראל' בבית שמש, התגייסו למען הילדים היהודים באוקראינה, ואספו עבורם ממתקים ומשחקים • היעד של ביה"ס: 80,000 שקלים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הילדים בבית שמש למען ילדי אוקראינה (צילום: ללא קרדיט)

התמונות הקשות מאוקראינה ממשיכים לזרום. קולות הנפץ, הבניינים הקורסים, קהילות יהודיות שהפכו לפליטים. שיירות של רכבים עם משפחות וילדים המנסות למלט את עצמם מהתופת שירדה על אוקראינה. מול התמונות הללו קשה להישאר אדיש.

מי שנרתם לסייע לילדים של המשפחות הללו, הם ילדי בתי הספר של רשת 'נצח' בבית שמש, ת"ת "נצח ישראל" ובית יעקב "נצח ישראל".

אל מול התמונות הקשות, אל מול החדשות שזורמות, הילדים חשו תחושה עמוקה של חיבור לילדים. הילדים שנותרו בלי בית, בלי בית ספר, חסרי מקום, פליטים של ממש. תחושת האחריות שהוחדרה בהם בבתי הספר, הביאה אותם לקדם יוזמה מדהימה, לאיסוף ממתקים ומשחקים וכתיבת מכתבי תמיכה ועידוד, לילדי הקהילות היהודית באוקראינה. אלו מהם שעדיין נמצאים תחת מסך ההפצצות ואלו שהצליחו לעזוב ונותרו בחוסר כל.

הילדים שיתפו את המבוגרים ואת הנהלת רשת 'נצח' ביוזמה. יוזמה שמתחברת עם הערכים של ערבות הדדית ודאגה לכל עם ישראל, ערכים שלאורם מתחנכים בבתי הספר של 'נצח' בכל השנה.

הקהילה יחד עם הנהלת בית הספר נרתמה ליוזמה והצליחה לגייס תורם שהודיע שהוא מכפיל את התרומות שייאספו. ברשת 'נצח' מקווים להשלים את היעד של 80,000 שקל שהציבו לעצמם הילדים ביחד עם המחנכים שלהם.

הסכום יאפשר לשלוח משהו מתוק, משחק לילד ומכתב מחמם את הלב. לילדים שחלקם הותירו מאחוריהם בית מלא משחקים, בלי לדעת מתי ואם בכלל ישובו אליו..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר