חוזר לרגעי הפרידה

ח"כ מקלב: "הגר"ח קנייבסקי הסתלק בחטף ובנשיקה"

ח"כ אורי מקלב, שגדל בסמיכות למרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, מספר בריאיון ל'כיכר השבת' על רגעי ההסתלקות של שר התורה • הריאיון המלא, מחר במשדר מיוחד מאולפן 'כיכר' (TV)

(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ אורי מקלב, שגדל בסמיכות למרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, מספר בריאיון ל'כיכר השבת' על רגעי ההסתלקות של שר התורה. הריאיון המלא, מחר במשדר אבל מיוחד מאולפן 'כיכר השבת', בהגשת ישי כהן.

לדבריו: "זה קרה בצורה פתאומית ממש, ללא שום התרעה. לא הספקנו להתפלל ולא ידענו שום דבר. אני שמעתי מהנכד שהיה בבית באותם רגעים שהם חשבו בהתחלה שיש בעיה במכונה של החמצן, ואחרי שבדקו וניגשו לרב כדי לבדוק את הדופק גילו שהוא לא נושם, עד כדי כך הפנים היו ללא שינוי, ממש בחטף ובנשיקה כספר התורה שעלה בסערה השמימה.

ח"כ מקלב הוסף: "רבי חיים נתן מהדקות ומהזמנים שהיו הכי יקרים לו לטובת הציבור, והכול בהארת פנים יוצאת דופן. אני לא רגיל בדבר הזה, אבל אני רוצה לספר שנולדה לי נכדה לפני כמה שעות, והלידה הזאת לוותה עם הברכה של רבי חיים כבר פעמיים, ככה שגם אחרי פטירתו אנחנו עדיין חווים אותו".

על ההיכרות עם שר התורה, עוד כשהיה ילד, מספר ח"כ מקלב: "אני מכיר את רבי חיים מהחיידר, מהזמן שבו הוא היה מגיע ומוציא שולחן למסדרון כדי להכין את הספר שלו 'שונה הלכות', והכול תוך כדי המולה רבה ורעש של המוני ילדים שהיו מסתובבים סביבו.

"מי שנכנס אליו ראה את כוח הריכוז העמוק שלו בתורה, ושהוא בכלל לא שם לב למי שנכנס אליו, זהו כוח התורה".

כאמור, הריאיון המלא, מחר במשדר אבל מיוחד מאולפן 'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר