עדות הרבנית • צפו

הנערה התאפקה מלשתות - וחברתה ניצלה

הסרטון של מרן שר התורה והרבנית עונים 'אמן' על ברכות השחר: הרבנית, שהסבירה את הצעד, סיפרה סיפור מצמרר על נערה שקיבלה קבלה לע"נ אמה ובזכות כך חברתה ניצלה • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: בני אמונים)

לאחר פטירתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הופץ ברשת וכאן ב'כיכר השבת', תיעוד מפעים של הרב מברך ברכות השחר, כשהרבנית עומדת לצדו ועונה אמן. ב'כיכר השבת, נחשף לראשונה מדוע הרב והרבנית החלו להגיד יחד ברכות השחר - ומי תיעד את הסרטון.

בתיעוד שריגש את הרשת, נראים מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל והרבנית בת שבע ע"ה, בשעת בוקר מוקדמת, מברכים את ברכות השחר וכל אחד עונה 'אמן' לברכות.

כפי שפורסם, הרב והרבנית החלו להגיד ברכות השחר, לאחר שאברך מכולל חזון איש, התגלה בחלום לאחד האברכים בכולל וסיפר לו שבשמיים יש רעש גדול מכך שלא מפקידים על עניית אמן. בארגון בני אמונים, ששמעו על כך, הסריטו את הרב והרבנית וכך התגלגל הסרטון לרשת.

לאחר שהרבנית סיפרה על חשיבות עניית אמן ובעקבות כך גם מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, הקפיד על כך במניין בביתו, היא סיפרה סיפור מצמרר הנחשף לראשונה בקולה כאן ב'כיכר השבת.

הרבנית סיפרה: "יש עוד סיפור מאוד מרגש, שילדה אחת התייתמה ורצה לעשות משהו לעילוי נשמתה של אמה, שתהיה לה מנוחה נכונה בשמיים".

"לאחר הרבה מחשבה", סיפרה הרבנית: "הנערה החליטה שלא לאכול ולא לשתות מאומה, עד שיהיה מישהו שיגיד אחריה אמן".

"לילה אחד", מספרת הרבנית, "היא הייתה נורא נורא צמאה ורצתה לשתות כוס מים, אך למרבה הצער לא היה אף אחד בבית שיוכל לענות לה אמן".

"אותה נערה, חיכתה וחיכתה, שאולי מישהו יבוא, אך אף אחד לא הגיע, מכיוון שזו הייתה שעה מאוחרת והיא גם הייתה עייפה, אז היא הלכה לישון צמאה".

"בלילה", מספרת הרבנית, "אמא של אותה נערה הגיעה אליה בחלום, ואמרה לה שההתאפקות שללה עשתה רעש מאוד גדול בשמים".

"ובזכות זאת", החברה הכי טובה שלך, שיש לה את המחלה כבר הרבה שנים והרופאים לא עלינו, כבר התייאשו ממנה. אז בזכות ההתאפקות ובזכות זה שהתגברת על עצמך החברה שלך תהיה בריאה, ואכן כך היה, החברה הבריאה להפתעת כולם", סיימה הרבנית את הסיפור המצמרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר