המחאה נגד חנויות הסלולר

'העדה החרדית': "ההפגנות בהוראת חברי הבד"צ"

מזכירות בית הדין של העדה החרדית פרסמה הודעה חריגה לפיה האחראים להפגנות נגד חנויות הסלולר בשכונת גאולה אלו חברי הבד"צ • הרקע: חקירת אברכים בחשד לארגון (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הפגנת זקני ה'עדה החרדית' נגד המעצרים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מזכירות בית הדין של 'העדה החרדית' פרסמה מכתב חריג לפיו חברי הבד"צ הם אלו האחראים להפגנות נגד חנויותה סלולר בשכונות החרדיות בירושלים. הרקע למכתב, אברכים שהוזמנו לחקירת משטרה בחשד לארגון ההפגנות.

בפתח המכתב החריג נכתב: "המחאות כדת של תורה שהתקיימו בירושלים נגד חנויות מחטיאי הרבים פורצי גדר שמכרו כלים פרוצים לרשת האינטרנט ומהם שאף פיתו ילדים וצעירים לקנות מכשירים כאלו להכשילם ביודעין, התקיימו בהוראתם ובשליחותם של רבותנו הגאוה"צ הבד"צ שליט"א".

בהמשך נכתב: "כפי שפורסם ברבים הוראתם למחות ולזעוק כדת של תורה נגד גונבי נפשות מחטיאי הרבים בשריפת הנשמות וגוף קיים רח"ל".

"אל תראי תועלת יעקב", נכתב בהמשך: "וכל כלי יוצר עלייך לא יצלח. ומן השמיים ירחמו עלינו שיתקיים בנו יתמו חטאים ולא חוטאים".

מכתב 'העדה'

כזכור, זקני העדה החרדית הגיעו בשבוע שעבר למחות בכיכר השבת נגד מעצרם של החשודים בסחיטה בפרשת הטלפונים הכשרים.

בין העצורים בפרשה, בכיר בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. השופט אלעד לנג, שהחליט על הארכת מעצרו של אחד החשודים , פירט במהלך הדיון: "במספר רב של הזדמנויות סחט המשיב באיומים בעלי חנויות סלולר תוך שהציע להם לשלם לו כספים כדי לקבל כשרות. על פי החשד בעלי חנויות שלא שילמו זכו להתקפות".

החשוד עצמו פנה לשופט, באחד מדיוני הארכת מעצרו, ואמר: "מעולם לא איימתי או סחטתי אף אחד. ואמרתי שאם היו דברים יש מצלמות בחנות. הם עקבו אחריי הטלפון שלי במשך שנה. כל מה שהיה שם זה התבטאויות שבכלל לא קושרות לבעלי חנויות. מתקשרים אלי 200 אנשים ביום ומטבע הדברים אני אדם עם אנרגיות".

"יש לי התבטאויות כל מיני. אבל מפה וכל ההפגנות זה לא קשור אליי יש חסידים שעושים את העבודה טוב מאוד. זה שאני משגיח על החנויות זה נכון אבל משם ולארגון הפגנות זה לא אני. אני אדם נחמד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר