בני ברק

ערב פסח: בת חצי שנה ממשפחה חרדית נכוותה ממים רותחים

פעוטה כבת חצי שנה, ממשפחה חרדית בבני ברק, פונתה בטיפול נמרץ לבית החולים לאחר שנכוותה ממים רותחים שנשפכו עליה תוך ההכנות לפסח • מצבה מוגדר בינוני (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
טיפול נמרץ. אילוסטרציה (צילום: דוברות ארגון הצלה)

ההכנות לפסח: בת חצי שנה, ממשפחה חרדית בבני ברק, פונתה היום (ראשון) לבית החולים במצב קשה, לאחר שנכוותה בגפיה התחתונות ממים רותחים שנשפכו עליה.

צוות אמבולנס הצלה בנצי הימל ודניאל הורברג סיפרו: "כשהגענו לדירה מצאנו פעוטה כבת חודשיים עם כוויות בגפיים התחתונות, שנגרמו ממים רותחים שנשפכו עליה. יחד עם חובשים ופראמדיקים הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום ולאחר מכן היא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר."

מנחם שכטר חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום נמסר לנו כי מים רותחים נשפכו עליה תוך כדי הניקיונות לפסח. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 13:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פעוטה שנכוותה ממים רותחים בבית בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל השומר פעוטה כבת חודשיים במצב בינוני עם כוויות בגפיים".

מאיחוד הצלה - מחוז מרכז נמסר: "פעוטה כבת חצי שנה טופלה ע"י צוות אמבולנס של איחוד הצלה לאחר שנכוותה ממים רותחים שנשפך עליה בביתה בבני ברק. באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות (בפרט בתקופה זו של ערב פסח) בכדי למנוע כוויות קשות ואסונות מיותרים".

מהצלה נמסר: "כונני ארגון הצלה הוזעקו לבית בבני ברק בעקבות דיווח על פעוטה שנכוותה. יחד עם חובשים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לפעוטה כבת חודשיים עם כוויות בפלג גופה התחתון, והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר