"הקריב את חייו בגבורה"

המכתב המרגש של נשיא המועצת למשפחת אמיר חורי

ראש הישיבה הגר"ש כהן שיגר אמש מכתב ניחומים למשפחת השוטר הנוצרי, אמיר חורי ז"ל, שנהרג בקרב עם המחבל בפיגוע הרצחני בבני ברק: "מסר נפשו באצילות במאבק עיקש מול המחבל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ח"כ אוריאל בוסו מלווה ביו"ר המועצה הדתית נוף הגליל, הרב מיכאל אילוז הגיע אמש (שני) לעיר נצרת בשליחותו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, למסור איגרת ניחומים אישית להוריו ולבני משפחתו של השוטר הגיבור אמיר חורי שנהרג בקרב עם המחבל בפיגוע הקשה בשבוע שעבר בבני ברק.

הגר"ש כהן קרא אמש לח"כ בוסו והפקיד בידו מכתב ניחומים וביקשו למסור לבני משפחת חורי את מכתבו והוסיף דברי ניחומים להורים השכולים ולבני המשפחה.

אמיר חורי

מכתב נשיא המועצת

"שמעתי בכאב ובחרדה את מעשיו ופועלו של בנכם אמיר הי"ד אשר מסר נפשו והקריב את חייו בגבורה ובאצילות במאבק עיקש מול המחבל הצורר ימ"ש למען הצלת חייהם של אחרים, והיא זכות עצומה עבורכם ועבורו על שזכה שרבים ניצלו על ידו.

"אין לי אלא לנחמכם ולברככם יה"ר שהרופא לשבורי לב ירפאכם וינחמכם למצוא מזור ונחמה שלא תדעו עוד צער ויגון ותעמוד זכותו לכל בני המשפחה הנכבדה עד עולם. אכי"ר".

ח"כ בוסו מסר את המכתב לאביו של השוטר אמיר חורי שקרא את תוכנו בפני הנוכחים ביניהם מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך. האב השכול ציין בפני בוסו את ההתרגשות העצומה שאופפת את בני המשפחה בימים אלו כאשר מכל קצוות העם הם זוכים לחיבוק גדול ואוהב, ולזכות לברכותו ותנחומיו של גדול הדור הם לא ציפו, וללא ספק, דבר כזה נוסך בהם כוחות גדולים ברגעי הכאב הללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר