האב נעצר

פשיטה על בית המשפחה החרדית: נתפסו כמויות סמים

חרדי תושב מודיעין עילית נעצר לאחר שבביתו מצאו אנשי המשטרה כמות רבה של סמים. הוא חשוד בסחר בחומר ובית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים. כך הוא מגיב (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon, Flash90)

תושב מודיעין עילית נעצר היום (שלישי) בידי המשטרה בחשד לסחר בסמים. סמים רבים נמצאו בביתו. הוא הובא לבית המשפט השלום בירושלים, ובית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים, שבמהלכם החקירה בעניינו תמשך.

במהלך הדיון פירט נציג המשטרה: "ישנן אינדיקציות המעלות חשד שהמשיב (העצור. ח"ג) סוחר בסמים. הייתה פעילות מסוימת ואתמול לאחר חיפוש נמצא בביתו של המשיב במודיעין עילית סמים רבים. למעלה מ-600 גרם ברוטו וכן חומר החשוד כחשיש במשקל 8 גרם. כמו כן, נתפסו שלושה משקלים אלקטרוניים ושקיות חלוקה ולמעלה מ- 11,000 ₪ במזומן".

בחקירתו, כך לפי נציג המשטרה, החשוד מסר כי הוא צורך סמים וכי כל הסמים שנתפסו בביתו שייכים לו. עם זאת, לא כל הכמות, לטענתו, שייכות לו ויש עוד חשד שמי מהשוטרים הוסיף לכמות. החשוד הכחיש את היותו סוחר סמים.

עורך דינו אמר בדיון: "יש לנו מחלוקת לגבי הכמות. אין ביכולתנו להוכיח זאת כרגע. המשיב מדבר על כמויות פחותות בחמישית ממה שמדובר פה. גם לגבי הנושא של המקומות, ביקשתי מבית המשפט להפנות לדוחות הפעולה לגבי המיקום המדויק, כי הגרסה שונה, המשיב אומר שזה היה בכמה מקומות בבית ולא במקום אחד. מדובר באדם עם בעיות רפואיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר