הצצה מרהיבה

צפו: כך מכינים 30,000 מנות לסדרי ענק בישראל

לראשונה מאז פרוץ הקורונה, מסורת ה'סדרים' הציבוריים של שלוחי חב"ד תחזור בחג הפסח השתא • הצלם מנדי הכטמן מגיש הצצה מתועדת לבישולים במטבחי הענק (פסח, תיעוד)

שלמה מן | כיכר השבת |
מבשלים לליל הסדר (צילום: מנדי הכטמן)

לראשונה מזה שנתיים, מאז פרץ נגיף הקורונה ושינה סדרי עולם, ייערכו הערב (שישי), חג הפסח הבא עלינו לטובה, סדרים ענקיים בכל רחבי הארץ, בהשתתפות מוערכת של למעלה משלושים אלף איש; גברים, נשים וילדים.

במטבחי הענק של 'כולל חב"ד' במעלה אדומים, עובדים ביממות האחרונות ללא הפסקה, בכדי לספק את כל צורכי ליל הסדר, עבור מאות הסדרים הציבוריים, ובראשם ארוחות משובחות, הכוללות מגוון סלטים, עיקריות ותוספות חגיגיות, כיאה לכבוד חג החירות, זאת לצד מפות, חד פעמי, מצות ויין.

לפני כשנתיים, לראשונה, הופסקה מסורת הסדרים הציבורים בישראל, וזאת בעקבות פרוץ הנגיף וההגבלות שהוטלו על ידי משרד הבריאות. השנה, המסורת חוזרת סוף כל סוף, וכך יוכלו רבבות להסב שוב בסדרים הציבוריים, עליהם מופקדים מאות שלוחי חב"ד ויחד עמם צוותים של בחורי ישיבות חב"ד, וזאת בסיוע האדיב של קרן מרומים.

מתכונת הסדרים הציבוריים - שהחלו לפני עשרות שנים על ידי שלוחי חב"ד בהוראת הרבי מליובאוויטש - מאפשרים להמונים לקיים את ליל הסדר כהלכתו, כשלצד הארוחות המשובחות, הם זוכים לכל סימני הסדר בהידור, וכן להסברים מפורטים לאורך כל ליל הסדר.

'כיכר השבת' מגיש הצצה מתועדת מרהיבה לבישולים וההכנות במטבחי הענק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר