ביום הולדת; דרעי זועם

לפיד סיפר: 'כך אני מאיים על גפני, מקווה שנריב עוד הרבה'

במהלך חגיגת יום הולדת לחבר-הכנסת משה גפני, הגיעו להגיד מזל טוב, לפיד, מרב מיכאלי ונתניהו, לפיד שנאם, סיפר לנוכחים, "כך אני נוהג לאיים על הרב גפני" | דרעי זעם על האירוע • תיעוד (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
המפגש היום בחדר הסיעה (צילום: כיכר השבת)

במהלך חגיגת יום הולדת ליו"ר 'יהדות התורה', חבר-הכנסת משה גפני, הגיע יו"ר 'יש עתיד' ושר החוץ יאיר לפיד, להשתתף בחגיגה ולאחל מזל טוב.

השר יאיר לפיד, שכולם הופתעו לראות אותו בחדר הסיעה של המפלגה החרדית אמר לנוכחים, "אני נוהג לאיים על הרב גפני שאם הוא יעצבן אותי, אני אעלה לדוכן הכנסת ואחשוף כמה יחסינו טובים".

"אני לא אעשה לך את זה חס וחלילה", פנה לפיד לגפני והוסיף: "יש דבר אחד ששנינו באותה מפלגה, ששנינו מאמינים שגם אי-הסכמות צריך לדעת לנהל וויכוח אידאולוגי לא חייב להפוך לדבר אישי".

"אתה נשמה טובה", הוסיף לפיד ואמר לגפני: "גם כשאני לא מסכים איתך, אני מקשיב לך כי דעתך חשובה. אני מאחל לך בריאות כי דאגנו לך באמת ואני מאחל לך ולי שעוד נזכה לריב עוד הרבה הרבה שנים".

לאחר שלפיד שהגיע יחד עם בכירי המפלגה, אלעזר שטרן, מיקי לוי ועוד, נכנסו לחדר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ושרת התחבורה מרב מיכאלי, שברכו בחום את גפני.

ל'כיכר השבת' נודע, כי חבר הכנסת לשעבר אריה דרעי רותח. דרעי, מתוסכל מהעובדה שכל חברי הקואליציה, כולל לפיד, הוזמנו והגיעו ליום הולדת של גפני. על התגובה ב'דגל' והזעם ב'אגודת ישראל', תוכלו לקרוא כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר