במהלך סיור באוקראינה

אלי ביר ביקר בציון רבי נחמן מברסלב זי"ע; "אני לבד פה"

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר, מסייר באוקראינה. פוגש את צוותי הארגון שפועלים במקום ומספק ציוד רפואי לבתי החולים. ביר גם נשא תפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב. מספר: "המקום כמעט ריק. אנחנו מתפללים פה לבד"

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בציון רבי נחמן (צילום: איחוד הצלה)

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר, מסייר בימים אלו ברחבי אוקראינה. וזאת כדי לפגוש את צוותי ארגון איחוד הצלה שפועלים במקום ומספקים ציוד רפואי לבתי החולים. ביר גם נשא תפילה בציונו של רבי נחמן מברסלב. מדינה.

ביר פגש הבוקר (שני) את צוות המתנדבים המקומי אשר מפעיל מערך אמבולנסים של איחוד הצלה באומן ומטפל בחולים ופצועים בעיר. כמו כן, ביר וצוותו סיפקו ציוד רפואי לבית החולים בעיר.

ביר פגש בנוסף, את הצוותים הפועלים בבירה קייב, יפקח על חלוקת ציוד רפואי לבתי חולים בעיר ויפגש עם גורמי ממשל כדי להבין את הצרכים הרפואיים וההומניטאריים להם נזקקים באוקראינה.

אחד ממתנדבי איחוד הצלה, מספר ל'כיכר השבת', "מה שהאגון עושה באוקראינה בימים אלו, זה ממש קידוש השם והאוקראיניים רואים את האחווה והסולידריות של העם היהודי".

"הארגון מסייע הומניטרית ורפואית לפליטי המלחמה, מפעיל צוותי אמבולנס באוקראינה ומפעיל רכבת אווירית שמספקת מזון ותרופות לאזרחים אוקראינים והביאה לארץ פליטים יהודים שזכאים לכך".

יצוין, כי ביר ביקר גם בציונו של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן. "בימים רגילים רואים פה כמה מאות ולעיתים אלפי המתפללים", אמר ביר. "עכשיו המקום כמעט ריק. אנחנו מתפללים פה לבד". ביר נשא תפילה במקום לשלום מתנדבי איחוד הצלה שפועלים באוקראינה וייחל לכך שהמלחמה תסתיים בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר