שבוע להילולה

"ניסו להרוס תשתיות": עימותים ועצורים במירון

התפרעות אלימה של קיצונים במירון, סמוך לציון הרשב"י, תמה במעצרים. לפי המשטרה החסידים הקיצונים ניסו לשבש את התשתיות החדשות שהוצבו במתחם, לקראת ל"ג בעומר (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: אלימלך גרסטל)

שבוע להילולת רשב"י במירון: עימותים פרצו הערב (רביעי) בשטח ציונו של רבי שמעון בר יוחאי, בין קבוצת חסידי תולדות אברהם יצחק לבין סדרנים ושוטרים, שעצרו בסופו של דבר שניים מהמעורבים.

על פי המשטרה, מדובר בצעירים קיצונים שהגיעו למקום והחלו בהתפרעויות אלימות שכללו פגיעה ברמקולים שנבנו באתר וניסיונות להרוס את התשתיות החדשות שנבנו לקראת ההילולא, תוך כדי הפרעה לציבור המתפללים שנכח במקום.

המשטרה מציינת כי הצעירים התנגדו בכוח להוראות השוטרים, קראו קריאות נאצה לעברם, ירקו, וסירבו לעזוב את המקום, מה שגרם למעצרם של שני חשודים.

על פי עדות של חלק מהנוכחים, המעצר התבצע תוך שימוש בכוח רב, כאשר לאחר מכן אחד מהעצורים אף פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את התנהגותם של פורעי החוק שבחרו להפר את הסדר במקום לסכן את ביטחונם של המתפללים, להרוס תשתיות שהוקמו לטובת קיום ההילולה ולתקוף את השוטרים הפועלים לשמור על שלום הציבור וביטחונו, באופן בוטה ומשולח כל רסן, וכי היא תפעל בנחישות במטרה לאפשר את שגרת התפילות וההכנות במקום ותנקוט ביד קשה נגדם".

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר