בשעת לילה

יריות נורו לעבר צעירים חרדים שיצאו מפארק בקראון הייטס

האלימות בניו יורק נמשכת: שני צעירים חסידי חב"ד הותקפו בפארק סמוך למרכז החסידות, ויריות נורו לעברם. לטענתם לא התגרו באיש • המשטרה ומתנדבי 'השומרים' מעורבים (חרדים)

שלמה מן | כיכר השבת |
ניידות של משטרת ניו יורק (צילום: shutterstock)

שני נערים צעירים, חסידי חב"ד, נורו בתחילת השבוע, בשעת לילה, בפארק 'פרוספקט' הסמוך לשכונת קראון הייטס, ברובע ברוקלין בניו יורק, וסמוך למרכז חב"ד העולמי, ה-770.

זהותם של התוקפים אינה ידועה. לטענת הבחורים הצעירים שהותקפו הם לא התגרו באיש ונורו ללא סיבה הנראית לעין.

לפי הדיווח באתר 'קראון הייטס אינפו', השניים נורו בעת יציאתם מן הפארק, ברחוב 'איסטרן פארקווי' הסואן, מרחק לא רב ממרכז החסידות. למרבה המזל, הבחורים לא נפגעו.

הבחורים דיווחו על המקרה למשטרה ולארגון 'השומרים'. אמש פרסמו בארגון 'השומרים' את פרטי האירוע, תוך התראה לתושבי השכונה שיפקחו עין.

זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שתושבי השכונה סובלים מתקיפות ואירועי אלימות. בחודשים האחרונים מקרים דומים שבו ונשנו, כחלק מהזינוק באירועי האלימות בארה"ב ובניו יורק.

גם מקרים רבים על רקע אנטישמי חוו התושבים לאחרונה. "התושבים כאן סובלים שוב ושוב מתופעות תקיפה קשות", אמר ל'כיכר השבת', יעקב ברמן, עסקן מקומי העומד בקשר שוטף עם אנשי המשטרה לפני מספר שבועות. "בחלק מהמקרים התוקפים נלכדים ובחלקם מצליחים להימלט. לצערנו זה כבר הפך לשגרה, ההולכת ומדרדרת עם הזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר