מחוסר אשמה

תיק החקירה נגד ראש הכולל מאשדוד - נסגר

לאחר למעלה משנה של חקירת משטרה, נגד ראש הכולל מאשדוד, בשנות ה-60 לחייו, שנחשד במעשים קשים באברכים - הפרקליטות החליטה על סגירת התיק מחוסר אשמה (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon, Flash90)

לאחר למעלה משנה של חקירת משטרה, נגד ראש הכולל מאשדוד, בשנות ה-60 לחייו, אב למשפחה גדולה וסב לנכדים - הפרקליטות החליטה על סגירת התיק נגדו, מחוסר אשמה.

כזכור, לפני למעלה משנה נעצר ראש הכולל ומעצרו אף הוארך, בחשד למעשה קשים כלפי אברכים צעירים, אלא שכעת מתברר כי מדובר בעלילת שווא מוחלטת.

אחד ממקורביו של ראש הכולל מספר ל'כיכר השבת' כי "התברר שמדובר בפרסום שקרי, עלילת שווא שהעלילו עליו אינשי דלא מעלי, גרמו לו ולבני משפחתו שפיכות דמים ופגעו בבריאותו - על לא עוול בכפיו".

בהודעה שקיבל מפרקליטות מחוז דרום, נכתב: "הרינו להודיעך, כי לאחר שתיק משטרה מס' ... תחנה חקירות אשקלון לכיש, בו נחקרת כחשוד, נבחן בפרקליטות, הוחלט ביום 06 באפריל 2022 על גניזתו נגדך, מבלי להגיש בו כתב אישום". בהודעה נוספת שקיבל נכתב כי התיק נסגר "באין אשמה פלילית".

ל'כיכר השבת' נודע כי לאחר סגירת התיק מתכוון ראש הכולל להגיש תלונה ותביעה נגד מי שעומד, לדבריו, מאחורי העלילה ואשר אחראי גם על הדחת העדים כנגדו - שלבסוף חזרו בהם, והכל, לדבריו, במטרה לסלקו מראשות הכולל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר