חוגגים שנה?

אורי מקלב לרה"מ לבנט: "אתה עדיין בהחייאה"

"יום השנה של הממשלה הזו הוא יום האזכרה ויציאת הנשמה שלה", כך התבטא ח"כ אורי מקלב במהלך נאום מול רה"מ: "אזרחי ישראל אינם רואים את ה'גן עדן' שהבטחת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ אורי מקלב ייצג אמש (שני) את סיעת יהדות התורה בדיון בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט שיזמו ארבעים חברי הכנסת מהאופוזיציה. מקלב תקף את הממשלה וקרא לחשבון נפש.

לדבריו: "היום לפני שנה הוקמה הממשלה ובמקום לחגוג את הולדתה של הממשלה אתם מספידים את הממשלה שמתפרקת, יום הולדתה של הממשלה הפך ליום השנה, היארצייט ויום יציאת הנשמה". מקלב פנה לבנט: "זה אולי לא הזמן המתאים לחשבון נפש, אבל לדעתך אתם עדיין בהחייאה וזהו הזמן המתאים לחשבון נפש".

מקלב הוסיף: "היו לכם את כל התחזיות הכי ורודות שיכולות להיות, באתם בתקווה חדשה וברגל ימינה, ומפלגת ישראל ביתנו החליטה שישראל זה ביתנו ורכושנו. כל זה לאחר שנים שלא הייתם בשלטון, והכל טופח על פניכם מהרגע הראשון, הקמתם את הממשלה הזו למרות כל דברי הביקורת שאתם בעצמכם אמרתם והבטחתם לבחורים שלכם, הקמת ממשלה מנופחת עם עשרות שרים סגני שרים ונורווגים להכביר".

"הכל היה צריך להצליח", טען מקלב: "אך רק התחלתם וכבר נכשלת, אמר מקלב ופירט, התחילה הקורונה ונכשלתם בטיפול בבדיקות בבתי הספר, ובנתב"ג. יצאת לארה"ב, נפגשת עם נשיא ארה"ב דבר שהיה חלום חייך והדבר שיזכר מהפגישה הוא הויכוח האם הוא נרדם רק פעמים או שלוש פעמים במהלך הפגישה איתך.

"הופעת באו"ם והוצאת את דיבת משרד הבריאות רעה. הבטחתם סוכמי עתק לכל השותפים שלכם, מהאחים המוסלמים ועד לחתולים. הבאתם תקציב שאמרתם שהוא בשורה, אך איזה בשורה יש בו? התקציב הזה טופח על פניהם של כל אזרחי ישראל".

מקלב סיים את דבריו: "אזרחי ישראל אינם רואים את ה'גן עדן' שהבטחתם להם אלא את שביתות הרופאים המורים ונהגי התחבורה הציבורית. כולם יודעים היום יודעים כמה הם משלמים יותר על חשמל, יותר מים או גז. כולם יודעים היום כמה הם משלמים יותר על הדלק. כל אזרח בארץ נכנס היום לחנות המכולת ומשלם יותר על המצרכים הבסיסים ביותר, הלחם, החלב והגבינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר