מאיר חביב באולפן

"לפיד מחרים אותי? שטויות במיץ עגבניות"

חבר הפרלמנט הצרפתי, מאיר חביב, המתמודד לכהונה נוספת, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לדיווחים כי שר החוץ יאיר לפיד מחרים אותו בשל יחסיו עם בנימין נתניהו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

חבר הפרלמנט הצרפתי, מאיר חביב, המתמודד לכהונה נוספת, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לדיווחים כי שר החוץ יאיר לפיד מחרים אותו בשל יחסיו עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

היחסים עם נתניהו נראה שמזיקים ביחסים עם הממשלה הנוכחית. ראיתי פרסום של ברק רביד ששר החוץ יאיר לפיד אסר עליך להיכנס למשרד החוץ

"איזה שטויות במיץ עגבניות. אני לא ביחסים הכי טובים. אני לא איש שמאל, אני איש דתי, מסורתי, אבל אף אחד לא אוסר עליי שום דבר. אני הזכרתי לנפתלי בנט בזמנו את הפגישה שהייתה לו עם נתניהו, כשהוא רצה להיכנס לליכוד, והסביר לנתניהו כמה הוא קרוב לימין, לדת וגם לעמנואל מורנו.

"הוא באמת היה מועמד מאוד ראוי אז בזמנו ונתניהו החליט לקחת אותו, ואנחנו ביחסים טובים. שאלתי את בנט כראש ממשלה: למה אמרת שלעולם לא תלך עם האיסלמיסטים ובסוף הלכת איתם?".

אמר לפיד: אתה בסופו של דבר כחבר פרלמנט צרפתי מתערב בפוליטיקה הישראלית ולכן לא נתן לך להיכנס למשרד החוץ

"אני חבר פרלמנט אבל גם אזרח ישראלי. האמת היא שאני אף פעם לא מבקר ממשלה כשאני בצרפת, אבל שאלתי עם שלושים חברי פרלמנט את בנט: מה אני עונה לצרפתים שבחרו בשבילו, ששואלים את השאלה. בלי לומר ח"ו שהוא בוגד או דברים כאלו".

נפגעת מההחלטה של שר החוץ?

"אני לא ראיתי את זה לעולם, זה לא היה רשמי. זה רק ברק רביד ושמועות. זה גם לא נכון לדעתי. לא אמר את זה, אתה ראית דבר כזה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר