פרסום ראשון

שר החוץ לפיד וח"כ גפני נפגשו היום בחשאיות | כל הפרטים

שר החוץ יאיר לפיד ויו"ר יהדות התורה גפני, נועדו היום בחשאיות בלשכתו של לפיד בכנסת ושוחחו למעלה משעה, על פירוקה של הממשלה • לשכת לפיד ל'כיכר': "מדובר בפגישה סגורה" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני ולפיד מחויכים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שיתוף הפעולה בין יו"ר יש עתיד ושר החוץ יאיר לפיד לבין יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני, אינו דבר חדש, אך היום (רביעי) בשעות הצהריים, התרחשה פגישה חשאית בכנסת.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הפגישה בין לפיד לגפני סוכמה מראש, והשניים הבטיחו לשמור על חשאיותה של הפגישה שהתקיימה בלשכתו של השר יאיר לפיד בכנסת.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי הפגישה עסקה בנושאים הפוליטיים הבוערים והשניים שוחחו גם על פירוק הממשלה ועל האלטרנטיבות שיש לממשלה חדשה או חלופית.

בלשכת שר החוץ לפיד לא הכחישו את הנאמר בכתבה והגיבו: "אנחנו לא מתייחסים לפגישות סגורות".

כזכור לפני כחודש פורסם לראשונה ב'כיכר השבת', כי גורם בכיר ב'יש עתיד' סיפר ל'כיכר' שלפיד מינה 'פרויקטור' שתפקידו לשמר את היחסים עם גפני. ה'פרויקטור', כך לפי המקור ב'יש עתיד', הוא אחד משרי המפלגה.

אחד הבכירים המנהלים את המגעים בין יאיר לפיד למשה גפני הוא השר מאיר כהן. רק לאחרונה השניים נועדו לפגישה ארוכה שנערכה הרחק מאור הזרקורים, בבית דגל התורה בבני ברק.

כזכור עוד, במהלך חגיגת יום הולדת 70 לחבר-הכנסת משה גפני, הגיע יו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפיד, להשתתף בחגיגה ולאחל מזל טוב.

לפיד בחגיגות יום הולדת לגפני (צילום: כיכר השבת)

השר יאיר לפיד, שכולם הופתעו לראות אותו בחדר הסיעה של המפלגה החרדית, אמר לנוכחים: "אני נוהג לאיים על הרב גפני שאם הוא יעצבן אותי, אני אעלה לדוכן הכנסת ואחשוף כמה יחסינו טובים".

"אני לא אעשה לך את זה חס וחלילה", פנה לפיד לגפני והוסיף: "יש דבר אחד ששנינו מאמינים שגם אי-הסכמות צריך לדעת לנהל וויכוח אידאולוגי לא חייב להפוך לדבר אישי".

"אתה נשמה טובה", הוסיף לפיד ואמר לגפני: "גם כשאני לא מסכים איתך, אני מקשיב לך כי דעתך חשובה. אני מאחל לך בריאות כי דאגנו לך באמת ואני מאחל לך ולי שעוד נזכה לריב עוד הרבה הרבה שנים".

לאחר שלפיד שהגיע יחד עם בכירי המפלגה, אלעזר שטרן, מיקי לוי ועוד, נכנסו לחדר ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ושרת התחבורה מרב מיכאלי, שברכו בחום את גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר