בכביש הגישה

רוכב אופניים חרדי נהרג בתאונה בשעלבים

תאונה קטלנית ביישוב שעלבים: רוכב אופניים כבן 40, נפגע בכביש הגישה ליישוב, לאחר שהיה מעורב בתאונה עם רכב פרטי. כונני החירום נאלצו לקבוע את מותו במקום (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: איחוד הצלה)

טרגדיה ליד היישוב הדתי: גבר חרדי כבן 40, נפגע בשעה האחרונה (ראשון) באורח קשה מרכב פרטי בכביש הגישה ליישוב, וכונני החירום נאלצו לקבוע את מותו במקום.

ראובן שנקלובסקי חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופניים. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו החייאה על רוכב האופניים שסבל מפגיעה רב מערכתית. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה".

זירת התאונה (תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום במד"א יקותיאל פוגלמן סיפר: "רוכב האופניים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רק מערכתית קשה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ממשטרת ישראל נמסר: "בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכניסה ליישוב שעלבים, במעורבות כלי רכב ואופניים. בוחני התנועה של משטרת ישראל בזירה אוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהג הרכב - תושב מועצה אזורית בנימין בשנות השלושים לחייו בחשד למעורבות בתאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר