טור אישי

איפה מוישי?! // אריאל אלחרר

85 יום שהמשטרה לא יודעת לתת תשובות ומידע בסיסי עבור נער שנעדר, זה פשוט לא נתפס! הח"כים שביקרו בביתו של מוישי קלינרמן, ראו כאב ואמא בוכיה עטופה בדאגה (טור אישי)

אריאל אלחרר | כיכר השבת |
מוישי קלינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)

כאחד שמסקר עוולות במגזר החרדי, לא פעם נתקלתי בעוולות כואבות וקשוחות, אבל בסיפור כמו זה של היעדרותו של הנער החרדי מוישי קלינרמן, בן ה-16 וחצי, לא נתקלתי עדיין.

לפני כ-50 יום פנה אליי חברי מנחם קולדצקי וסיפר שיש נער ממודיעין עילית שנעדר כחודש. שמעתי את זה והייתי בשוק שיש מציאות כזו במדינת ישראל, שנער יכול להיעלם למשך חודש - ואת אף אחד זה לא מעניין.

אריאל אלחרר

מיד כשקיבלתי את המידע התקשרתי לגיטי, אמו של מוישי. היא התפרקה לי בבכי בטלפון, את השיחה איתה לא אשכח לעולם: "אריאל, אנחנו כל ארוחה עורכים צלחת וסכו"ם גם למוישי שלנו, אנחנו משאירים את הדלת פתוחה בלילות שאם מוישי יחזור שיוכל להיכנס, אנחנו שבורים ורצוצים, אני בטוחה שאם הילד הזה היה בן של חבר כנסת או אפילו חילוני מקרית אונו ולא סתם חרדי מקרית ספר - היינו רואים יחס שונה".

כששמעתי את האמא הבנתי שמישהו פה חייב להרים את הכפפה. התחלתי להעלות ספירת העומר בכל יום, לפי מספר ימי ההיעדרות שלו, ולדפוק על שולחנות בכנסת, להרעיד את המדינה פשוט, כי היום זה מוישי קלינרמן ומחר זה יכול להיות הילד של כל אחד מאיתנו. הילד שלכם יכול להיעלם פה חודשיים-שלושה, ואף אחד לא יחפש אותו!

85 יום שהמשטרה לא יודעת לתת תשובות ומידע בסיסי עבור נער שנעדר, זה פשוט לא נתפס!

היום עליתי יחד עם הח"כים מיכאל מלכיאלי, אוריאל בוסו ויעקב טסלר לבית משפחת קלינרמן ויצאנו משם כולנו כאובים ושבורים. ראינו אמא ל-8 ילדים מתייפחת בבכי, ראינו ילדים קטנים עומדים מאחורי וילון ומציצים בנו בדמעות ותקווה שאולי נבשר להם משהו. ראינו אבא שפותח לנו מחשב ומראה לנו שגם אחרי 85 יום עדיין בנו מוישי לא מופיע ברשימת הנעדרים של משטרת ישראל.

ראינו שבר, ראינו כאב, הרבה כאב, ראינו מדינה שמפקירה את ילדיה - בדגש על ילדיה החרדים, כי רק לפני שבועיים, בסיפור היעדרות דומה של ספיר נחום, שמי הצפון כוסו במסוקים והמפכ"ל בכבודו ובעצמו נסע לחפש אותה.

מלכיאלי, בוסו וטסלר בבית המשפחה - היום (באדיבות המצלם)

שמענו אמא שעוזבת את שבעת ילדיה הקטנים אצל בייביסיטר והולכת כל יום, כבר 85 יום, לחפש את בנה ביערות ובכל מקום, אמא שמחלקת פליירים עם תמונת בנה במרכזי קניות שאולי מישהו יגיד לה שראה אותו.

אני כאן כדי להמשיך לזעוק, אני כאן כדי לא להרפות ולו לרגע, אני לא אשתוק ולא אתייאש עד אשר נגלה מה עלה בגורלו של מוישי. בחסדי שמים הצלחנו לגייס מתורמים 160,000 ש"ח למי שיתן מידע אמיתי שיביא למציאתו של מוישי - אנא מכם, כל מי שקורא את הטור הזה, תשתפו אותו, תציפו את הנושא, כולנו ערבים זה לזה!

(שימו לב: למוישי קלינרמן צלקת בולטת במצחו, מבנה גופו רזה, גובה 1.70, שיער כהה, עיניים בצבע ירוק/דבש. כל היודע דבר או שראה אותו - מתבקש לדווח בטלפון 02-5013393)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר