אישום מזעזע

ביתר עילית: בן 44 תקף באכזריות ילד בן 11

כתב אישום מזעזע הוגש נגד תושב ביתר עלית בן 44, בגין ביצוע עבירות חמורות בקטין כבן 11, בעיצומה של השבת, בסמוך למגרש כדורגל בעיר החרדית ביתר עילית (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ביתר עלית בן 44, בגין ביצוע עבירות חמורות בקטין כבן 11, בעיצומה של השבת, בסמוך למגרש כדורגל בביתר עלית.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, בצהרי שבת קודש לפני כשבוע, סמוך לשעה 15:00 בצהריים, הבחין הנאשם בקטין שהיה בדרכו למגרש הכדורגל ברחוב חזון איש בעיר, ושאל אותו אם הוא בדרכו לשם וכשנענה בחיוב התלווה אליו ואמר כי גם הוא בדרכו לשם.

בהמשך, נעצר הקטין בסמוך לברזיית מים סמוכה למגרש הספורט, אז ביצע בו הנאשם מעשים חמורים. הקטין, התרחק מהנאשם ואמר לו שלא יגע בו.

לאחר מכן, כאשר ניגש הקטין שוב לשתות מים מהברזייה, הנאשם קם אחריו, ושב ותקף אותו באכזריות. בשלב מסוים הזיז הקטין את ידו של הנאשם בחוזקה, בעט בו ברגלו וברח מהמקום.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מחנכים ואישי ציבור שבים ומזהירים את ההורים להגביר את הפיקוח והשמירה אחר בניהם ובנותיהם, בפרט בשעות שבהן הרחובות ריקים מאדם, כמו צהרי יום השבת - אז מנצלים זאת אינשי דלא מעלי כדי לבצע את זממם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר