"החיים פה גיהנום"

ח"כ אשר לבנט: "אתה מדומיין, לא עושה כלום"

ח"כ יעקב אשר נאם בדיון אי-אימון בממשלה ותקף את את שר האוצר ליברמן: " אצל ליברמן אולי הכל גן עדן, אבל אצל רוב התושבים בארץ החיים פה גיהנום. לכו הביתה" • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

"יש מושג שנקרא מבחן המציאות", פתח ח"כ אשר את דבריו: "ובמבחן הזה הממשלה הזו כשלה כישלון חרוץ. כלכלת ישראל בשנים האחרונות הייתה יציבה, לא היו העלאות מחירים דרמטיות, לא היו פה העלאות מסים הרבה מאוד זמן. רק לפני שנה המוצרים עלו הרבה פחות בסופרמרקטים, במוצרי בסיס, וגולת הכותרת הרבה פחות במחירי הדירות, מאז כינון ממשלת השעטנז הנוכחי, המחירים רק הרקיעו שחקים".

אשר תקף את שר האוצר אביגדור ליברמן: "אלפי זוגות לא יכולים להרשות לעצמם לקנות דירות, בינתיים נאלצים לשכור וקורסים כלכלית בגלל מחירי השכירות שאף הם מאמירים, ואם שואלים את שר האוצר איווט ליברמן, הוא יספר לכם שאין עלייה במחירי השכירות. אצלו הכול גן עדן. כי לא הוא ולא סביבתו מרגישים את מה שרוב תושבי המדינה מרגישים. הם לא מתמודדים עם יוקר המחיה ועם מחירי הדיור. הם גרים בווילות רחבות. טוב להם".

"במקום שתפנו את הכסף הזה לבלימת מחירי הדירות, אתם משקיעים הכול בקואליציה שלכם – אך ורק לקנות שקט פוליטי ולהיאחז בכיסאותיכם, עד כמה אתם אטומים?", הוסיף.

ח"כ אשר פנה לראש הממשלה: "בנט, הוא חושב שהוא המנווט, הוא המחליט, הוא המנהיג. הוא מזהיר אותנו מה חלילה יקרה כאן ביום שהוא לא יהיה ראש ממשלה. והתקשורת שבחלקה הגדול מגויסת מזהירה אותנו אף היא. אתה פשוט מדומיין. אל תיבהל, לא יקרה כלום אם תעזוב את הצומת! אתה ממילא לא עושה שם כלום.

"כל שר בממשלה נוסע איך שהוא רוצה, לאן שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה. אתה בקושי עושה תנועות עם היד. תנוח דעתך, אתה בשקט יכול לעזוב. לא ירגישו בהעדרך. גם פוטין וזלנסקי לא ירגישו, למרות שחיללת שבת ונסעת עד לשם רק כדי לנפנף עם הידיים", הוסיף הרב אשר לתקוף את ראש הממשלה".

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר