תיעוד מזעזע

כך העובד הזר מהודו התעלל בקשיש החרדי

בתחילת השבוע הוגש כתב אישום חמור נגד דיפין פאראממאל, עובד זר מהודו, שתקף קשיש חרדי בן 93; כעת אנו מפרסמים את התיעוד המזעזע ממצלמות האבטחה בבית • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

בתחילת השבוע הוגש כתב אישום חמור נגד דיפין פאראממאל, עובד זר מהודו, בן 34, שתקף קשיש חרדי בן 93, במספר הזדמנויות, בביתו בשכונת גאולה בירושלים.

כעת, אנו מפרסמים את התיעוד ממצלמות האבטחה שהציבה המשפחה בבית, לאחר שחשדו בעובד כי הוא מתעלל באביהם. התיעוד, חשף בפניהם את הזוועה כיצד הוא נהג להתעלל ולהכות את אביהם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אייל לידני מפרקליטות מחוז ירושלים, דיפין הרים בשתי ידיו את הקשיש, בעת שזה ישב על מיטתו בחדר השינה בביתו, והטיחו על המיטה, תוך שהוא גורם לקשיש מכאוב. הקשיש ניסה להתנגד וצעק מכאבים, ובתגובה שילב הנאשם את ידיו של הקורבן בעוצמה על גופו, וסגר באמצעות ידו את פיו.

עוד תואר בכתב האישום, כי מספר ימים לאחר מכן הורה הנאשם לקשיש לנעול את נעליו, וכאשר הלה לא עשה זאת, היכה דיפין בעוצמה בקשיש והורה לו לנעול את נעליו פעם נוספת. בשלב זה, נעל הנאשם לקשיש את נעליו, סובב את ידיו בחזקה, דחף אותו בגבו והוציאו מחדר השינה תוך שהוא גורם לו כאב.

במקרה אחר, שגם הוא תואר בכתב האישום, הנאשם הטיח את הקשיש בעצמה על המיטה, היכה אותו בחוזקה, צבט את לחייו, כיסה את פיו בשמיכה ולחץ עליו, תוך שהקשיש צועק ומחזיק את פניו כתוצאה מהכאבים שנגרמו לו מהמעשים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות תקיפת חסר ישע הגורמת חבלה של ממש. לאחר הגשת כתב האישום, בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר