טור אישי

להסתכל פנימה // הרב ישראל גליס

הגיע הזמן, וזו ההזדמנות להחליף את הנציגים בכנסת, וזה דעת הרוב החרדי. אתם העסקנים לא רואים שציבור גדול נטש אתכם, אל תלכו שולל אחרי יועצים חסרי אחריות (טור אישי)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
קלפי בבחירות; ארכיון (צילום: אבי רוקח, פלאש 90)

הגיע הזמן להסתכל פנימה, לפתוח בתהליך במבט לבפנים.

אולי צריך לחתוך את המציאות הישנה, תנועה שהוקמה בקדושה וטהרה, "אגודת ישראל", לפני קום המדינה, "דגל התורה" שהוקמה על ידי גדולי תורה עם מטרות ברורות, תנועת "ש"ס" שהוקמה עם מטרה ברורה.

צריך לחזור להיסטוריה, מצד אחד תנועות עם מוסדות, והחלק השני רשימה לכנסת מאוחדת, חסידים, ליטאים וספרדים אין שום הבדלים בין התנועות בשירות שלהם בכנסת.

הגיע הזמן, וזו ההזדמנות להחליף את הנציגים בכנסת, וזה דעת הרוב החרדי.

יעקב אשר רץ מהר לספר לגאון רבי גרשון אדלשטין שהממשלה מתפזרת כדי להקדים את גפני עם הבשורה. משחק שהוא מאוס על המצביעים העתידיים של דגל.

חברים, לכו הביתה ותעמדו לגורלכם, אנחנו רוצים נציגות אחרת.

אין לכם למי לספר שאתם שומעים לגדולי תורה, הבלוף הזה נגמר, כולם יודעים את האמת, תנו לציבור לנשום.

אתם העסקנים לא רואים שציבור גדול נטש אתכם, אל תלכו שולל אחרי יועצים חסרי אחריות היושבים לידכם בכנסת.

זו תעודת עניות לציבור בני התורה והבעלבתיים שאלו הם נציגיו לעולמים, גם לורנץ, פרוש ורביץ יצאו מהכנסת ולא נשארו שם לעולמים. איך קרא לנו בדור הזה להיתקע לעולמים כבר למעלה משלושה עשורים עם אותו חבר כנסת? צריך לתת לאחרים להתקדם ויש לא פחות מוכשרים שהוכיחו את כישוריהם.

ישר כטח גדול למשמרת היוצאת, עשיתם עבודת קודש.

רק יוכרז על יום הבחירות ויש מספיק זמן להתכנס ולעשות חושבים לפני שציבור גדול עוזב אתכם.

אתם שם במסדרונות הכנסת עוצמים את העיניים, אבל רק תפתחו עין אחת ותראו מי הם היועצים החרדים של ליברמן, לפיד, מיכאלי, הנדל, טרופר ושאר שונאי ישראל, הם הנותנים עצות אחיתופל לחברים האלו. מאיפה שואב ליברמן את אמירות השפר שלו נגד עולם התורה? תבינו שהקרקע בוערת מתחת לרגליכם.

גם במפלגת האחות "אגודת ישראל" יש תזוזה אבל מינורית, גור החליפו נציג, שלומי אמונים יציגו את בן נין של משפחת פרוש, ויז'ניץ מחזירים את מוזס שהודח ברשעות, אברהם בריסק יבוא במקום אייכלר, ובא לציון גואל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר