ביום רביעי

בנימין נתניהו יעיד בפני וועדת החקירה לאסון מירון

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, צפוי בעוד כחודש להתייצב ולהעיד בפני חברי וועדת החקירה לאסון במירון הכבד שגבה את חייהם של 45 מתפללים • יועבר בשידור ישיר (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

קצת יותר משנה מאז האסון הכבד במירון, צפוי ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להעיד בחודש הבא בוועדת החקירה לחקר האסון במירון.

נתניהו שכיהן בתפקיד ראש הממשלה בזמן האסון יגיע לוועדה בתאריך כ"א בתמוז - 20/07/22 כדי לענות על שאלות חברי הוועדה, זאת לאחר עדויות של שרים ואנשי מקצוע לשעבר שציינו בוועדה את מה שאירע מאחורי הקלעים בשבועות שלפני האסון, בכל מה שקשור לנושא הגבלת הקהל באירוע ל"ג בעומר ואת הדיונים שהתנהלו בנושא בהשתתפותו של נתניהו.

יצויין כי קודם לכן בתאריך י"א בתמוז זומנו להופיע בוועדה תא"ל וניצב בדימוס צבי טסלר, מי ששימש הממונה על ההילולא בל"ג בעומר תשפ"ב, ומאיר בן שבת, ראש המטה לביטחון לאומי לשעבר.

כזכור לפני מספר שבועות התבקש טסלר להעביר לוועדה את כל החומר שקשור להילולא השנה, שהסתיימה כידוע בכישלון ובקריסת ההילולא - קריסה שכללה בין היתר התפרצות של ההמונים למירון, המתנה ארוכת שעות בחניוני הוויסות בשל הוראת המשטרה לעצור הגעת מתפללים בהר, ועוד שלל נושאים שגרמו לכעס רב בקרב המתפללים והעולים למירון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר