תיעוד נרחב

ראש העיר ניו יורק והשגריר באו"ם הגיעו להתפלל בציון • צפו

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, וראש עיריית ניו יורק החדש אריק אדמס, הגיעו הלילה להתפלל בציונו של הרבי מליובאוויטש זי"ע, שבשנת צויינה שנת ה-28 לפטירתו (עולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ארדן ואדמס בציון הרבי (צילום: איציק רויטמן)

אורח מפתיע: ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לסיור ולפתילה בציונו של הרבי מליובאוויטש זי"ע, ברובי קווינס, מלווה בשגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן.

בשבת האחרונה צויינו 28 שנים לפטירתו של הרבי. רבבות חסידים ויהודים ממגוון החוגים והחצרות פקדו את הציון בימי שישי, שבת וראשון. בשעת ערב של יום ראשון הצטרף אליהם, כאמור, אדמס.

אדמס, אפרו אמריקני, נבחר לפני חודשים אחדים לתפקידו. הוא שומר על קשרים רבים עם הקהילות היהודיות והחרדיות בניו יורק. בין היתר הוא מקורב לעסקני שכונת חב"ד בקראון הייטס, שחלקם הצטרפו אליו בביקורו בקבר הרבי.

"הגעתי עם ידידי ראש עיריית ניו יורק לאוהל הרבי לכבוד ג' בתמוז", כתב גלעד ארדן על הביקור, "הרבי מליובאוויטש היה מנהיג ענק שהעמיד אלפים רבים של מנהיגים שליחים המפיצים את אור היהדות בכל רחבי העולם".

ארדן הוסיף וכתב: "מנהיגותו הוכרה על ידי מנהיגי העולם, כפי שאפשר לראות גם בביקור היום עם ראש העיר החשובה בעולם ובכל יום כשאני נכנס לאו״ם אני זוכר את דבריו שהאו״ם הוא אומנם 'בית השקרים' אבל גם שאפילו אור קטן יכול להאיר אפילה גדולה, ודבריו מחזקים אותי תמיד להילחם על האמת של ישראל".

צפו בתיעוד נרחב מהביקור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר