"לאחד את השורות"

ח"כ בש"ס נגד חבריו: "המלחמה נגד גפני - לא תורמת לנו"

המתקפות מצד ש"ס נגד יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, בעקבות השתתפות בכירי הקואליציה בחתונת נכדתו, זוכים לביקורת נוקבת מצד אחד מח"כי ש"ס; "לא היתה הנחיה לתקוף", אמר (ארץ)

ח"כ משה גפני בחתונה (צילום: יעקב כהן)

לאחר המתקפה הבכירה מצד בכירים בש"ס, בראשם יו"ר הסיעה ח"כ מיכאל מלכיאלי, נגד יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני על החיבוק החם לבכירי הקואליציה שרמסה את החרדים, בחתונת נכדתו, אחד מחברי הכנסת של התנועה הספרדית, יוצא נגד חבריו וקורא לאחדות.

אחד מחברי הכנסת של ש"ס התבטא בימים האחרונים בשיחות סגורות בחריפות נגד המתקפה של חבריו לסיעה על ח"כ גפני ואמר כי "המתקפות נגד יו"ר יהדות התורה רק מזיקות".

הח"כ ציין כי הוא מכבד מאוד את ח"כ משה גפני אותו הוא מכיר יותר מ-30 שנים. "עבדנו יחד והבאנו תוצאות", סיפר.

"המתקפות הללו, המלחמה הזו נגד 'דגל', לא תורמת שום דבר", אמר והוסיף כי "צריך לאחד את השורות". הח"כ הפתיע ואמר כי "כך גם חושב יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, לא היתה כל הנחיה לתקוף את 'יהדות התורה'".

כאשר נשאל האם לדעתו החרדים צריכים לשבת עם איווט ליברמן, בעקבות דברי יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא מוכן לסלוח לו, השיב הח"כ הוא לא יסלח לו וכי לדעתו אין לשבת איתו, אך כמובן הדגיש: "יש לנו את מועצת חכמי התורה, עיני העדה, הם מורים לנו כיצד לנהוג והם מכוונים את דרכנו".

כזכור, ביקורת חריפה נשמעה אתמול מבכירים בסיעות החרדיות נגד ח"כ משה גפני בשל שמחת חתונת נכדתו בבני ברק, שם השתתפו בכירים בקואליציה, בניהם שרת התחבורה מירב מיכאלי, השר מאיר כהן ויו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד'. כמו כן, ראש הממשלה, יאיר לפיד, התקשר לברך את גפני לרגל השמחה במשפחתו.

ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר כי "ממשלת בנט התגבשה לאחר הבחירות באירוע ברמת הגולן. לפיד רק נבחר לתפקיד והממשלה התגבשה לאירוע בעיר בני ברק לקול צלילי מוזיקה חסידית. אין ספק שבחורי הישיבות ובנות הסמינרים ראו אמש 'דמויות חינוכיות'".

בכיר בש"ס אמר ל'כיכר השבת': "מירב מיכאלי הייתה שותפה מרכזית לגזירות נגד החרדים. בעוד מספר שבועות כל חרדי ממוצע ירגיש את המכה הכלכלית מרפורמת התחבורה שלה שנועדה רק כדי לפגוע בלומדי התורה. איזה מסר הוא מעביר בזה שהיא אורחת כבוד באירוע שלו? כנראה ב'דגל' סובלים מתסמונת האישה המוכה".

מקורביו של גפני אמרו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי:"הביקורת עליו מקורה בקנאה בהצלחה שלו. שאף אחד לא יטיף לו מוסר, הוא מתייעץ עם הרבנים שלו איך לפעול. הוזמנו לחתונה בכירים מהקואליציה ומהאופוזיציה כמו שדרעי פעל בעבר. אין בזה כל רמז להתקרבות שלו למרכז שמאל. הוא ימשיך להזמין את כולם לשמחות. הקטנים שמבקרים אותו - שיתפוצצו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר