סריקות נרחבות

חרדי נפגע בראשו מרכב הסעות בבר אילן, הנהג נמלט ונתפס

רכב הסעות פגע בחרדי כבן 30 שצעד ברחוב בר אילן בירושלים ונמלט. שוטרים ערכו חיפושים אחריו • הפצוע פונה אל בית החולים עם חבלה בראש, במצב בינוני (אקטואלי, ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
צומת בר אילן בירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הולך רגל חרדי, כבן 30, נפגע היום (חמישי) בראשו בתאונת דרכים ברחוב בר אילן בירושלים, באורח בינוני עד קשה, מרכב הסעות שדרס אותו. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים שערי צדק כשסובל מחבלה בראש.

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, לצד חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה. השוטרים פתחו בסריקות אחר נהג הרכב המעורב. כמו כן, בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה. כעבור זמן קצר נלכד נהג הרכב באזור התעשייה בדרום העיר.

נהג הרכב החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-60 לחייו, נלקח להמשך חקירת בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים ונבדק החשד כי מדובר בתאונת פגע וברח.

אבי ג'יאן, נהג האמבולנס של 'איחוד הצלה', סיפר: "לדברי עוברי אורח - הולך הרגל נפגע מרכב הסעות ועקבות כך נחבל בראשו. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

אלי ארנטרוי ושלומי בורשטיין, מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 עם חבלת ראש קשה שנפצע לאחר שלדבר עוברי אורח ככה"נ נפגע מרכב הסעות חולף. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות".

ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 12:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב בר אילן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר בן 29 במצב בינוני עם חבלת ראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר