עוקץ שיטתי?

חרדי מביתר מואשם: הציג עצמו כנזקק, לווה אלפים ולא החזיר

כתב אישום הוגש נגד חרדי תושב ביתר עילית, שלווה בשיטתיות אלפי שקלים בבתי כנסת בירושלים, אך לא החזיר אותם למלווים. ארבעה מקרים לפחות מתוארים באישום (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד תושב העיר ביתר עלית בגין ביצוע שיטתי של מעשי מרמה כלפי ארבעה אנשים. את חלק מהעברות ביצע הנאשם בבתי כנסת של בתי חולים בירושלים.

על פי כתב האישום, הנאשם ניצל את טוב ליבם, את תמימותם ואת נכונותם של המתלוננים וניגש אליהם, הציג עצמו כאדם במצוקה וביקש עזרה כספית. הוא הבטיח שהוא יחזיר את הכספים. בפועל הוא לא החזיר להם את הכספים.

האירוע הראשון התרחש, לפי כתב האישום, לפני שנה וחצי בבית הכנסת של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הנאשם פגש במקום את אחד המתלוננים ואמר לו שהוא נתקע ללא כסף. המתלונן העביר לנאשם 200 שקל, אבל הנאשם התלונן שזה לא מספיק.

בשלב הזה הלך המתלונן לכספומט, משך סכום כסף נוסף והלווה אותו לנאשם. בסך הכל העביר לו 2000 שקל. הנאשם אמר למתלונן שאשתו צריכה להגיע לבית חולים והוא גר בירושלים ועובד בחברה קדישה ושהוא יחזיר לו את הכסף. לבסוף הנאשם לא החזיר למתלונן את הכסף ולא ענה לשיחות טלפון.

האירוע השני התרחש גם הוא בבית הכנסת של בית החולים הדסה עין כרם. במקרה ההוא קיבל הנאשם במרמה 1500 שקל שלא החזיר אותם לאדם שהלווה לו את הכסף.

המקרה השלישי התרחש בבית הכנסת של בית חולים שערי צדק בירושלים שם הוא לקח במרמה 1200 שקל מאדם ולא החזיר לו אותם. האירוע הרביעי התרחש גם הוא בבית החולים הדסה עין כרם אז קיבל במרמה 2400 שקל ולא החזיר אותם למלווה. היום כאמור הוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר