קצה חוט?

עשרות בחיפושים נרחבים אחרי הנעדר מוישי קליינרמן, נמצאו בגדים

עשרות מתנדבים קיימו היום חיפושים נרחבים אחר הנער הנעדר מוישי קליינרמן, שנעלם לפני 109 יום • כמה פריטים נמצאו במהלך החיפושים, והועברו לבדיקת DNA • תיעוד (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים אחר קליינרמן (צילום: David Cohen/Flash90)

109 ימי היעדרות: חיפושים נרחבים מאוד נערכו היום (רביעי) אחר הנער הנעדר מוישי קליינרמן, חרדי בן 16 ממודיעין עילית, שנעדר לפני כמעט ארבעה חודשים ונראה לאחרונה בהר מירון, סמוך לציונו של רבי שמעון בר יוחאי.

עשרות מתנדבים השתתפו היום במסע החיפושים, שקיבל את השם "מבצע אייכּה״. החיפוש היום התרכז גם הוא באזור הר מירון, בתא שטח מאוד מוגדר המבוסס על הערכות שיש בהם ממש, מתוך מטרה למצוא קצה חוט אחר הנעדר.

במהלך החיפושים נמצאו כמה פריטים שנשלחו לבדיקת DNA. לפי ההערכות, אין בפריטים הללו קשר לעקבותיו של קליינרמן, אולם בכל זאת בכדי לשלול זאת בוודאות נשלחו הפריטים לבדיקה.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות בזק״א: "הבוקר יצאנו במבצע אייכּה בהשתתפותם של עשרות מתנדבים בהם מתנדבי יכ״ל, קצינים מהיחצ״א, בכדי לנסות להביא בשורה למשפחה, במהלך החיפושים נמצאו ע״י המתנדבים ממצאים ופריטי לבוש שהועברו לכוחות המשטרה להמשך בדיקה. ארגון זק״א מחבק את משפחתו של מוישי, נמשיך לעשות מאמצים ולסייע יחד עם אנשי מקצוע, כוחות משטרה וצבא כדי להחזיר את מוישי הביתה או להביא מידע על גורלו.״

חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: "סיפור העדרותו של מושי נגע לליבו של כל עם ישראל. התמקדנו היום בחיפושים אינטנסיביים בשטח ע״י מתנדבי זק״א ואזרחים רבים וטובים שיצאו במסירות רבה בחום הכבד ותנאי שטח קשים, מה שהקשה על הצוותים והפך את המשימה למורכבת מאוד. ככל שנצטרך ונתבקש נצא בעוד מבצעים כאלה בתפילה שנזכה לבשר בשורות".

החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: David Cohen/Flash90)
החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: David Cohen/Flash90)

לפני שבוע הלכו הורי הנעדר להתפלל בציון הרשב"י במירון, ולאחר מכן, נפגשו בשטח עם הכלבנים והכלבים מיכ"ל, שמחפשים אחר בנם. הם קיבלו סקירה נרחבת על מאמצי החיפושים שנעשו בימים האחרונים על ידי היחידה בגזרה.

מפכ"ל המשטרה קיים הערכת מצב בשבוע שעבר, ואמר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

לדבריו, "זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל."

צפו בגלריית תמונות מהחיפושים היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר