יוזמה מבורכת

מד"א וארגוני ההצלה בפעילות הסברה מיוחדת בת"תים לקראת ימי בין הזמנים

אלפי ילדים בתלמודי התורה ברחבי הארץ ישתתפו בימי הסברה משותפים למד"א וארגוני ההצלה בנוסף הופקה חוברת בטיחות בשיתוף מרכז "זרעים" ובאישור משמרת הקודש והחינוך • מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "בהסברה נכונה ניתן למנוע אסונות" (חופש)

החוברת שהופצה בתלמודי התורה (צילום: יחצ מדא)

במיזם משותף של מגן דוד אדום וארגוני ההצלה הפועלים בשיתוף פעולה עם הארגון, נערכים בימים אלו ימי הסברה מיוחדים לאלפי ילדי תלמודי התורה ברחבי הארץ על מנת להעלות את המודעות לחשיבות הזהירות בדרכים בשילוב הנחיות בטיחותיות לימי בין הזמנים.

את ההסברה מעבירים מתנדבי מד"א – הצלה שמגיעים לתלמודי התורה ברחבי הארץ ומעניקים את ההסברה החשובה על חשיבות ההקפדה על הנחיות הבטיחות.

לרגל הפעילות הפיקו במד"א בשיתוף מרכז "זרעים", חוברת מיוחדת הכוללת את כל הנושאים של 'ונשמרתם' המאפיינים את ימי בין הזמנים. החוברת קיבלה את אישור בית הדין של משמרת הקודש והחינוך. בחוברת מובאים אמצעי הבטיחות החשובים בשילוב איורים וקומיקס על מנת להעביר את ההנחיות בצורה חווייתית ומותאמת לילדים.

במהלך ההרצאות המיוחדות המועברות במקביל בתלמודי התורה, יסבירו כונני מד"א והצלה לילדים על חנק מגוף זר, מהו התקף סטרידור ומה יש לעשות במקרה כזה, כיצד יש לנהוג בעת קבלת כוויה, ובעת עילפון, פצע, דימום, שבר ונקע, מה הסכנות ומה לעשות במקרה של תשישות חום והתייבשות ועוד.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "אני רואה חשיבות רבה בקיום ימי הסברה מסוג זה. בהסברה נכונה ניתן למנוע אסונות בפרט בימי בין הזמנים שבהם קיימת עליה בכמות מקרי החירום בדרכים ובטיולים".

כידוע, מד"א פועל בשיתוף פעולה מלא עם עשרות ארגוני ההצלה הפועלים בחסותו המקצועית ובהם: ארגון הצלה, צוות הצלה, הצלה בית שמש, הצלה רחובות, החובש הר-נוף, הצלה טבריה, הצלה פתח תקווה, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה עמנואל, הצלה מודיעין עילית, הצלה צפת, הצלה חיפה, הצלה גלבוע, והצלה בגליל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר