שר התרבות באולפן:

טרופר: "גנץ היחיד שיכול לשבור את בלוק נתניהו והחרדים"

שר התרבות, חילי טרופר, התארח באולפן והתייחס לשיחות בני גנץ והחרדים והסביר כי גנץ הוא היחיד שיכול לשבור את בלוק נתניהו והחרדים והצהיר כי לא יישבו עם נתניהו גם לא ברוטציה • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. נהיול אולפן: אלעד זהבי )

שר התרבות, חילי טרופר, התארח באולפן והתייחס לשיחות בני גנץ והחרדים וסביר כי גנץ הוא היחיד שיכול לשבור את בלוק נתניהו והחרדים והצהיר כי לא יישבו עם נתניהו גם לא ברוטציה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע' עם ישי כהן'.

השר טרופר הצהיר כי לא יסכימו לשבת בממשלת אחת עם נתניהו: "בני גנץ וגדעון סער, מטרתם היא שנתניהו לא יהיה בתפקיד. אנחנו לא יושבים עם נתניהו, עמדנו בפיתוי הזה גם עכשיו. היעד העיקרי שלנו שלנתניהו לא יהיה 61. ובמידה ולא יהיו לו 61, אנחנו עדיין בתוך הפלונטר. ואז אני מסתכל מבין שלושת הדמיויות האלו, נתניהו, גנץ ולפיד, למי יש אחרי הרבה קלפים פוליטיים? בעיניי אין ספק שלגנץ יש את הקלפים".

באשר לשיחות עם הסיעות החרדיות, אומר טרופר: "אני יודע שהעדיפות הראשונה שלהם זה ללכת עם נתניהו, בן גביר וסמוטריץ' לממשלה. מבין, מאמין להם. אבל אם זה לא קורה, אין להם את ה-61, ויש להם אופציה או להמשיך שלפיד ראש הממשלה ויש בחירות מספר שש או לעשות צעד שקשה להם, אבל זאת האלטרנטיבה היחידה שלהם להיות חלק מהממשלה, אני חושב שהם יעשו את הצעד הזה. צריך לחכות בסבלנות".

לדבריו: "אם לנתניהו לא יהיו 61 יתחיל לחץ אדיר גם מתוך הליכוד, גם מתוך הסיעות החרידות לאיזו תזוזה. מה יקרה? האם יהיה מספיק לחץ? לא יודע. רק תסכים איתי שאם נתניהו בסבב הזה לא יגיע ל-61, הוא כבר ניסה ארבע פעמים ולא הצליח, הלחצים יהיו אחרים וכולם יעשו חשבונות אחרים".

"אם יש מישהו שמסוגל לשבור את הבלוק הזה זה רק בני גנץ. הוא היחיד שיודע לשבור את בלוק נתניהו והחרדים", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר