"מיכאלי חתיכת צבועה"

אורלי לוי אבקסיס לגפני: "התרפסות מול לפיד - לא נכונה"

ח"כ אורלי לוי אבקסיס התארחה באולפן והתייחסה לשיחות בין יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, לרה"מ יאיר לפיד: "ההתרפסות בפני אלו שהרביצו לך - חושבת שזה משהו לא נכון" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אלעד זהבי)

ח"כ אורלי לוי אבקסיס התארחה באולפן והתייחסה לשיחות בין יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, לרה"מ יאיר לפיד: "ההתרפסות בפני אלו שהרביצו לך - חושבת שזה משהו לא נכון". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריה: "אני יש לי הערכה גדולה לגפני, שיתפנו פעולה. כשאני רואה את הדבר הזה.. קודם כל, הברית בין הליכוד לחרדים היא ברית שהוכיחה את עצמה.

"אזכיר לו מה היה עם יאיר לפיד כשהוא היה חלק מהקואליציה בראשות נתניהו. הוא היה שר האוצר, אולי הכושל ביותר במדינת ישראל, במי הוא רצה לפגוע? רצה לפגוע בחרדים".

"אז מה אומרים לכם בסוף?", טענה אבקסיס: "הרי בסוף אפשר לקנות אתכם? אחרי שבעטו ואחרי שהפכו אותו לשעיר לעזאזל, את המגזר החרדי.. עכשיו הם באים ואומרים שתבואו על ארבע? ההסיטוריה מראה שזה לא בדיוק עבר.

|ההתרפסות בפני אלו שהרביצו לך, לא נעים להשתמש במילה הזאת אבל המגזר החרדי חטף והוא חטף קשה, ולתת להם אחר כך את השלטון? אני חושבת שזה משהו שהוא לא נכון".

לדבריה: "הציבור החרדי צריך להחליט. אני לא מאמינה שיהיה חיבור. אני מאמינה שהחיבור בין החרדים לימין הוא באמת ערכי. אולי נעים לקבל ליטופים מהמגרש של השמאל. אבל במהות, לא רק שלא נצליח לשמור על המדינה הזאת עם זיקה ליהדות.. המשחק הזה..".

אבקסיס התייחס לריקוד של שרת התחבורה מירב מיכאלי בחתונת נכדת גפני: "כשאני ראיתי את מירב מיכאלי רוקדת בעזרת נשים בחתונה, חתיכת צבועה, אותה בחורה רוצה למנוע מכל החרדים, החא לא רוצה שיהיו הופעות לקהל נשים בלבד או לקהל גברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר