ישראל מתייקרת

פרופ' אבי שמחון: ליברמן אשם בעליית המחירים

פרופסור אבי שמחון, לשעבר ראש המטה לכלכה לאומי וכיום מתמודד לרשימה 'הליכוד', מאשים את שר האוצר אביגדור ליברמן כי הוא האחראי המרכזי לגל ההתייקרויות במשק (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אלעד זהבי)

פרופסור אבי שמחון, לשעבר ראש המטה לכלכה לאומי וכיום מתמודד לרשימה 'הליכוד', מאשים את שר האוצר אביגדור ליברמן כי הוא האחראי המרכזי לגל ההתייקרויות במשק. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "ליברמן הכריז - כשהוא נכנס לתפקיד - מספר דברים שפתחו את הפתח לעליית המחירים. ההכרזה הראשונה הייתה 'אני לא מתעסק במחירים, זה לא חוקי'.. הדבר השני שהוא אמר 'מחירי הדיור יעלו ב-10%. הוא בעצם העביר מסר גם לספקים וגם ליצרנים ש'מותר לכם, אני לא מתעסק בזה, לכו תתפרעו'.

אז אתה אומר שליברמן אשם בכל מה שקורה היום, אנחנו רואים שיש משבר עולמי, לא רק במדינת ישראל

"הוא אשם בהחלט. יש משבר, יש משבר. אבל עם המשבר הזה היה ניתן להתמודד. אני כבר שמונה חודשים אומר שמחצית מהדלק זה מס, מיסים שמדינת ישראל גובה. אז במקרה כזה שהמחירים עולים בעולם - בואו נוריד מיסים.

"בהתחלה ליברמן אמר 'להוריד את המס זה עכמכו להישם טיח על רעידת אדמה', אחר כך הוא הבין שהציבור לא מקבל את התירוץ הזה ולכן הוריד בחצי שקל, ועכשיו החליט שיירד בעוד חצי שקל. מעט מידי ומאוחר מידי, צריך להוריד הרבה יותר".

"אנחנו נמצאים בסחרור שהמקור שלו הוא ליברמן", הוסיף שמחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר