האזינו

הסגולה של הראשון לציון למציאת הנער משה קליינרמן

הוריו של הנער משה קליינרמן שנעדר למעלה ממאה ימים ביקורו במעונם של נשיא המועצת הגר"ש כהן והראשל"צ הגר"ש עמאר שהעביר להם סגולה מיוחדת • האזינו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

הוריו של הנער מויישי קליינרמן, שנעדר כבר 116 יום לאחר ששהה שבת במירון מלפני ארבעה חודשים, התברך מפיהם של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן והראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר, רבה של ירושלים.

במהלך הביקור אצל נשיא המועצת נאנח הגר"ש בכאב ובשתיקה ארוכה ואמר: "השם יעזור לכם, מה אני יגיד, עם ישראל מתחזק כולו בשביל שימצאו את הבן שלכם, בע"ה נתפלל שיתקבלו התפילות של עם ישראל".

כמו כן, בשיחה של הראשון לציון הגרש"מ עמאר עם ההורים אמר: "צריכים תפילות רבות, ואני בטוח שאתם מתפללים וכל ישראל מתפללים וישועת השם כהרף עין, יש דברים שנראים בלתי אפשריים אבל הכל תלוי ביד השם. אנו מבקשים שיחזור בריא ושלם להוריו ולמשפחתו וכל עם ישראל ישמחו בו, כולנו נמשיך להתפלל".

בדבריו ביקש הגר"ש עמאר מההורים לקבל על עצמם לעשות סעודה ונשמת כל חי כסגולה לחזרתו של הנער, "אולי כדאי יש סגולה ידועה, אם כבודו יסכים יחד עם אשתו לקבל על עצמיכם אחרי שימצא בריא ושלם, תעשו סעודת הודיה בעשרה אנשים ביום שלישי בשבוע, לכבוד הנביא הושע בן בארי",

הגרש"מ עמאר ביקש מההורים לומר יחד "אנו מקבלים עלינו לעשות סעודת הודיה להקב"ה לאחר שבנינו אברהם משה בן גיטל יחזור בריא ושלם בשמחה ובטוב לבב והסעודה תהיה ביום שלישי ביום ולכבוד הנביא הושע בן בארי, ובאותה סעודה נאמר נשמת כל חי בכוונה גדולה וניתן צדקה לעניים לכבוד רבי מאיר בעל הנס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר