קצה חוט?

121 ימים: צו איסור הפרסום על היעדרות קליינרמן הוארך

משטרת ישראל הודיעה היום על הארכת צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת היעלמותו של הנער החרדי בן ה-16 ממודיעין עילית מוישי קליינרמן, שנעלם לפני 121 יום (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נעדר כבר 4 חודשים. קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)

צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת היעלמותו של הנער החרדי בן ה-16 ממודיעין עילית, מוישי קליינרמן, שנעדר לפני 121 יום וחיפושים אחריו מתנהלים שבועות ארוכים - הוארך היום (שני) בידי המשטרה.

בית המשפט השלום בירושלים האריך הבוקר את צו איסור הפרסום. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים", נמסר מהמשטרה.

ל'כיכר השבת' נודע כי החיפושים נמשכים כל העת אך למשטרה עדיין אין קצה חוט. יחד עם זאת, מאחר וכל הזמן מגיעים חלקי מידע חדשים שנבדקים - הצו בפרשה הוארך.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני יותר משבועיים במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, החלה המשטרה לחפש גם את הנעדר משה אילוביץ בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

מפכ"ל המשטרה קיים לפני כשבועיים הערכת מצב בשטח החיפושים אחרי קליינרמן, ואמר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

לדברי המפכ"ל, "זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ובהשקעת הכוחות הגדולים לצד יתר משימות משטרת ישראל".

בשבוע שעבר הגיעו הוריו של קליינרמן להתברך במעונו של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו נשיא ביה"ד הגדול. הרב הראשי קיבלם בחביבות רבה וקרא לכלל ישראל להמשיך להתפלל עד למציאת הנער.

בביקור הודו ההורים לרב לאו על הדאגה והאכפתיות מבנם הנעדר ועל כך שהתקשר באופן אישי למפכ"ל המשטרה על מנת ליצור חיבור עם ההורים, בדבריו ציין הרב: "אמרתי למפכ"ל הדבר הראשון זה הקשר עם ההורים".

במהלך הביקור סיפרה האמא של מוישי, כי בסריקות אחר בנם נמצאו כל מיני פריטי לבוש וכדומה, אבל לאחר בדיקה מתברר שאין כל קשר לבנה הנעדר. "מצאו שם שיניים של שפן, מצאו בגדים, בדקו לעומק, אבל זה לא קשור אליו".

האם ציינה בפני הרב הראשי,"זה נותן לנו אופטימיות שסימן שיש סיכוי שהוא בחיים, כי אחרי כל הסריקות שטח שעשו ועדיין לא מוציאים, זה לכאורה סימן טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר