פרסום ראשון

התפתחות בחקירת היעדרות הנער מוישי קליינרמן

121 יום אחרי היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, חלה התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער • מוקדם יותר היום צו איסור הפרסום על חקירת הפרשה הוארך (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

פרסום ראשון: התפתחות בחקירת פרשת היעלמות הנער החרדי בן ה-16 מוישי קליינרמן שנעלם לפני 121 ימים ומתנהלים אחריו חיפושים ארוכים.

לא מדובר בהתפתחות שמביאה קצה חוט, אך מדובר בהתפתחות מסויימת בחקירת העלמות הנער החרדי ממודיעין עילית.

מוקדם יותר היום (שני) בית המשפט השלום בירושלים האריך הבוקר את צו איסור הפרסום. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים", נמסר מהמשטרה.

ל'כיכר השבת' נודע כי החיפושים נמשכים כל העת אך למשטרה עדיין אין קצה חוט. יחד עם זאת, מאחר וכל הזמן מגיעים חלקי מידע חדשים שנבדקים - הצו בפרשה הוארך.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני יותר משבועיים במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, החלה המשטרה לחפש גם את הנעדר משה אילוביץ בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

מפכ"ל המשטרה קיים לפני כשבועיים הערכת מצב בשטח החיפושים אחרי קליינרמן, ואמר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר