"הוא לא אח שלי"

ח"כ אייכלר: הנדל הוא שייגעץ, אוייב שרוצה לשרוף נשמות

ח"כ ישראל אייכלר במתקפה חריפה נגד שר התקשורת, יועז הנדל, בשל רפורמת הסלולר שהעביר: "את החוצפה והשנאה הזאת לחרדים הם קיבלו בבתים הדתיים שלהם. הוא לא אח, הוא אוייב" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אלעד זהבי)

ח"כ ישראל אייכלר התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ויצא למתקפה חריפה נגד שר התקשורת, יועז הנדל, בשל רפורמת הסלולר שהעביר: "את החוצפה והשנאה הזאת לחרדים הם קיבלו בבתים הדתיים שלהם. הוא לא אח, הוא אוייב". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "עצם העובדה שאנשים חצופים שבאים מבתים דתיים, את החוצפה והשנאה הזאת לחרדים הם קיבלו בבתים הדתיים שלהם, להתנשא על אדמו"רים כמו שהוא עשה לאדמו"ר מויזניץ', לעקור את הבסיס של טלופנים הכשרים שזאת זכות בסיסית".

אייכלר תקף: "כל התועבות מותר לאדם לעשות בשם חופש הפרט אבל לשמור על עצמו עם טלפון כשר? יבוא איזה שייגעץ כמו הנדל, חצוף, וימנע את זה. ברור שאסור לו להיות בשום זירה ציבורית, אבל אני לא בעל הבית, אם נהיה חלשים אז הוא יהיה חזק".

"יועז הנדל יש לו חוצפה", הוסיף ח"כ אייכלר: "איתו לעולם לא נשרת, אתה לא אח שלנו, גם לא בן דוד שלנו, הוא אוייב, הוא רוצה לשרוף את נשמות ישראל. ולא בגלל שהוא רוצה לשרוף אלא בגלל החוצפה הוגאווה שלו".

"אדם כזה הוא סמל של מה שנאחנו צריכים להחלם נגדם, בדרך אחת, בקלפי", הוסיף.

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר