בלי סיבה

כתב אישום הוגש: הסתובב ופינצ'ר 21 צמיגי רכבים בשכונה החרדית

כתב אישום על עבירות של ביצוע חבלות במזיד הוגש נגד תושב קריית מלאכי שהסתובב בשעת לילה ופנצ'ר את רכביהם של עשרות תושבי השכונה החרדית, שהלכו והתלוננו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בבית משפט השלום באשקלון הוגש היום (רביעי) כתב אישום כנגד תושב קריית מלאכי, צעיר בשנות ה-30 לחייו, שעל פי החשד הסתובב בשעת לילה מאוחרת של לילי שישי, לפני כשבועיים, בשכונת נחלת הר חב"ד בעיר, בה מתגוררות למעלה מאלף משפחות של חסידי חב"ד, ופינצ'ר גלגלי רכבים.

שעות לאחר האירוע הגישו כמה מתושבי השכונה החרדים תלונה במשטרה. ובמהלך יום שישי נעצר והובא לחקירה. בכתב האישום מיחסות לחשוד עבירות של ביצוע חבלות במזיד.

בשיחה עם חדשות 12 סיפר ראש משרד החקירות בתחנת קריית מלאכי, פקד עידן סויסה: "לפני כשבוע וחצי, בבוקר יום שישי, התחלנו לקבל בתחנה דיווחים של תושבי העיר שהבחינו שהצמיגים שלהם חתוכים, בצורה שאפילו לא ניתנת לתיקון. לחלקם אפילו יותר מצמיג אחד, ושווי הנזק מגיע ליותר מ-2,000 ש"ח. בסך הכול הצטברו 21 רכבים שנפגעו ממעשיו של הנאשם".

החשוד כפי שנלכד במצלמות האבטחה (באדיבות המשטרה, חדשות 12)

עוד סיפר ראש משרד החקירות ל-N12: "מיד התחלנו לבצע פעולות חקירה, גם ברמה המודיעינית. הצלחנו להתחקות אחר צילומים שבהם רואים את החשוד כשהוא מסתובב עם כלבו בשעות הלילה בין הרכבים. הוא זוהה ונעצר כעבור מספר שעות.

"בחקירותיו הודה תחילה בגרימת נזק לכמה רכבים, ולאחר פעולות נוספות ותשאול מעמיק התוודה גם על המקרים הנוספים. כלל חומר הראיות, לרבות התיעוד, הועבר ליחידת התביעות של מרחב לכיש, שהגישה נגדו כתב אישום חמור ובו 21 אישומים של גרימת חבלה במזיד לרכב, שהינה עבירה מסוג פשע שעונש מאסר לצידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר