הטרגדיה בקריית מלאכי

חזר מהנחת תפילין ונהרג בתאונה; שלום דב בער ליפש ז"ל

שלום דב בער ליפש ז"ל, תלמיד כיתה ח', בתלמוד תורה חב"ד בקריית מלאכי, היה בחזור מ"מבצע תפילין", כשפגע בו רכב סמוך לעיר והרג אותו במקום • הלוויה תצא הלילה - מוצ"ש (ברוך דיין האמת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

טרגדיה מצערת בקהילת חב"ד בקריית מלאכי: שלום דב בער ליפש, בן למשחה חב"דית מוכרת, היה בדרכו מהנחת תפילין ליהודים ונהרג בכניסה לעיר.

כזכור, שלום, תלמיד כיתה ח' כבן 15, נפגע אנושות מרכב בכביש 3, סמוך לעיר קרית מלאכי. כוחות הצלה גדולים שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את פטירתו במקום.

חזי רוזנבאום חובש איחוד הצלה שטיפל בנער סיפר: "לדברי עוברי אורח - הנער הולך רגל איבד את הכרתו כתוצאה מפגיעת רכב. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים".

בועז שרון סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית מלאכי שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א צביקה זילברמן סיפר: "הנער שכב על הכביש בסמוך לרכב שהיה עם שימשה מנופצת ופגיעות פח קשות. הוא היה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר התייחס לתאונה ואמר: "קיבלנו בתדהמה את הבשורה המרה על פטירתו של הנער כתוצאה מתאונת דרכים קשה בכניסה לקריית מלאכי. הנער הצדיק, בן לקהילת חב"ד בעיר השתתף בהנחת תפילין באחת החנויות הסמוכות.

זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

"ראש חודש אב וערב שבת הפכו ליום אבל ויגון. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים אותה ברגעים קשים אלו. העירייה תעמיד לרשותם את כל הסיוע והמעטפת האפשריים".

הנער כאמור בן למשפחה חב"דית מקריית מלאכי, והלוויה תצא הלילה (מוצאי שבת) מבית המשפחה בקריית מלאכי.

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר