בעיר החרדית | מצמרר

לא ייאמן: בית המשפחה נשרף וזה מה שהאב החליט לכתוב לשכנים

הרב עודד שבזי, שבית משפחתו נשרף כליל ביום חמישי האחרון, הצליח להפתיע את השכנים עם המכתב המצמרר שכתב • בשיחה עם 'כיכר', מסביר האב על המכתב (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השריפה והמכתב (צילום: המשפחה ומועצת רכסים)

ביום חמישי האחרון בשעות הצהרים, התקבלו דיווחים במוקדי החירום וההצלה, כי פרצה שריפה בדירה ברחוב האשל בישוב החרדי רכסים, כוחות חירום וכיבוי זרמו למקום, מוקד החירום של המועצה הרים רחפן לאוויר - שדיווח און ליין לכוחות על מצב השריפה.

מדובר בשריפה שפרצה בדירת קרקע, לפי הערכות ראשוניות ככל הנראה ההתלקחות פרצה מעמדת טעינה של רכב חשמלי של בעלי הדירה, עשרות כוננים, עובדי המועצה, כוחות משטרה וכיבוי זרמו כל העת למקום, בגלל אופי ועוצמת השריפה פעולות הכיבוי נמשכו שעות ארוכות.

בנס הצליחו בני הבית לצאת מיציאות אחוריות של הבית, והאירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.

בשעות הערב המוקדמות עם סיום פעולות הכיבוי התחילה להתבהר התמונה, 2 בתי קרקע נשרפו כליל, מספר מכוניות כולל המכונית החשמלית שהיתה מחוברת לעמדת הטעינה נשרפו גם הם ועוד נזק לבית נוסף, הרחוב הפך ברגע לרחוב שחור, מלא קצף, פיח ופחים שרופים.

משפחת שבזי שביתם נשרף קיבלו את הגזירה באמונה שלימה שהכל מהשם יתברך ואף פרסמו מכתב מרגש לתושבי השכונה תחת הכותרת 'מזמור לתודה'.

המכתב המרגש

אב המשפחה הרב עודד שבזי, תושב וותיק בישוב רכסים מספר ל'כיכר השבת': "אחד מבני הבית התעורר וראה אש מכיוון חזית הבית, אישתי מיד דאגה שכל בני הבית יצאו וכולם ברחו מהדלת האחורית, לאט לאט ראינו איך השריפה הולכת וגדלה, גם לשכן שלנו, כוחות כיבוי הגיעו רק אחרי 20 דקות ויותר, אנו מודים להשם על כל מה שעשה איתנו, פרסמתי מכתב תודה לכל תושבי רכסים על החסד שעושים עמנו, מרגע השריפה לא הפסיקו להגיע הצעות לעזרה, בביגוד, במצרכים, כסף, לינה ומה לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר