"שלא יעשה לנו טובות"

גפני תוקף את דרעי: "נלעג ולא לעניין" • צפו

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שהתבטא כי הוא 'לוקח אחריות' על 'יהדות התורה' שתלך רק עם נתניהו: "התנשאות, נלעג ולא לעניין" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש/90)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, תוקף הערב (שני) את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שהתבטא מוקדם יותר היום כי הוא 'לוקח אחריות' על 'יהדות התורה' שתלך רק עם נתניהו: "התנשאות, נלעג ולא לעניין".

במהלך נאום למנהלי סמינרים, השיב גפני לדרי ואמר: "שאף אחד לא ידאג לנו, לא יקח אחריות על זה שאנחנו נלך עם הימין, שאף אחד לא יעשה לנו טובות. אנחנו עושים מה שאומרים לנו גדולי ישראל. אני נמצא 33 שנה בכנסת, תמיד הלכתי עם הימין מכיוון שהציבור המסורתי נמצא בימין.

"באים כאלה ולוקחים לעצמם בעלות בהתנשאות כזאת שהם ידאגו לזה ש'יהדות התורה' תלך עם הימין, תלך עם נתניהו, זה נראה נלעג, זה נשמע לא טוב זה גם לא לעניין".

לדבריו: "הלוואי היו לומדים מאיתנו שאנחנו באופן לא מובן הלכנו עם הימין, כי הציבור המסורתי נמצא שם. במפלגות האחרות נמצאים אנשים שאינם מאמינים ואינם עושים את מה שיהודי צריך לעשות ואנחנו לא שם".

מוקדם יותר התבטא יו"ר ש"ס דרעי בשיחה עם העיתונאי עמית סגל בכנס 'גוש קטיף': "אני אומר לך אני לוקח אחריות על 'יהדות התורה', 'יהדות התורה' שייכת לגוש שלנו, היא תלך לממשלה בראשות בראשות נתניהו, היא לא תלך לשום ממשלה בלי 'הליכוד'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר