ההתפתחות בחקירה

אחרי המעצרים: אחד החשודים בהיעדרות קליינרמן שוחרר

שעות אחרי המעצרים, הורה בית המשפט לשחרר את אחד החשודים במעורבות בהיעדרות מוישי קליינרמן בן ה-16 שנעדר לפני 130 יום. עורך דינו: "אין לו כל קשר לפרשה" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
קליינרמן ואחד החשודים שנעצרו היום (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת ובאדיבות המשפחה)

שוב מבוי סתום? בית המשפט השלום החליט לשחרר את אחד מן החשודים שנעצרו היום (רביעי) בחשד למעורבות בהיעדרותו של מוישי קליינרמן, הנער החרדי בן ה-16 מקריית ספר, שנעלם לפני 130 יום ומאז אבדו עקבותיו. יצויין כי על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מוקדם יותר היום עצרה המשטרה שני חשודים במעורבות בהיעדרותו של מוישי, זאת בנוסף לעצור סלומון אברמוב, חרדי בן 35 מירושלים, שנעצר בשבוע שעבר והיום מעצרו הוארך שוב בבית משפט השלום בירושלים בחמישה ימים נוספים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי השניים השניים המתגוררים באזור מירון, שם כזכור מתמקדים החיפושים העיקריים אחר מוישי.

אחד החשודים מובא היום לבית המשפט

עו"ד דותן דניאלי שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית במחוז ירושלים את אחד החשודים בפרשת היעלמות הנער מוישי קליינרמן אמר: "מטבע הדברים, לא נוכל להתייחס לדברים שעלו בחקירה והטענות שנשמעו בדיון בבית המשפט בשל צו איסור הפרסום. במסגרת הצו נוכל לומר כי מרשי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים והוא מכחיש כל מעורבות בפרשה".

ממשפחת קליינרמן, מסרו על ההתפתחות: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עימנו ומעדכנת אותנו אודות ההתקדמות בחקירה. אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז ,ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מוישי הנעדר מזה 130 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

"כידוע, קיים צו איסור פרסום ואנו מכבדים אותו ופועלים בהתאם להוראות החוק. עדין ממתינים לתגובת שר הביטחון וסיוע של הכוחות והגורמים בצבא שיכולים לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו", נמסר מהמשפחה.

כזכור, בשבוע שעבר נעצרו שני חשודים בפרשה, בסוף השבוע האחרון הותר שמו של אברמוב לראשונה לפרסום ועל כל שאר פרטי החקירה עדיין יש צו איסור פרסום. עו"ד רועי אטיאס שמיצג את אברמוב מסר בתגובה: "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. אין לי צל של ספק שבסוגיית ההיעדרות מרשי ינוקה מכל חשד בזמן הקרוב".

ביום חמישי האחרון שוחרר החשוד השני בפרשת ההיעלמות ממעצר ללא כל תנאים מגבילים. עו"ד חן הולנדר שמייצג את החשוד השני מטעם הסניגוריה הציבורית הגיב: "כפי שטענתי בפני בית המשפט למרשי אין ולא היה כל קשר לפרשה וראיה לכך ששוחרר היום ממעצר ללא כל תנאי. התעקשותי לאסור את פרסום שמו גם היא הוכחה כצודקת, שכן אם היה מפורסם שמו, הדבר היה מוביל לפגיעה אנושה ומיותרת בו שאינה ניתנת לתיקון. סוף דבר, חרף מעצר מיותר, האיש כעת בביתו".

גיטי קליינרמן, אמו של מוישי סיפרה בראיון שהעניקה ביום שני ל-Ynet, כי לאחות של מוישי, בתה בת ה-4, נעלם לפני זמן מה הבקבוק, ואז אמרה שזה "כמו מוישי".

כאשר נשאלה אם בנה הכיר את סלומון אברמוב - אחד החשודים בפרשת ההיעלמות, שנעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך אמש - אמרה כי אינה רוצה לחשוף מידע ואינה אוהבת לדבר על אנשים אבל "המשטרה תעשה את מה שצריך". לדבריה, "לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו".

עוד אמרה קליינרמן ל-Ynet: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו. אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, עושים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד. אני כל הזמן משדרת לילדים שלי שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר