"יכולתי לקבל כדור"

נהג המונית שהסיע המחבל: "מסתובב אחורה ורואה אקדח"

רק אחרי שיצא מתחנת המשטרה הבין שלום, נהג מונית מירושלים, כי הנוסע שישב ברכבו דקות קודם לכן היה המחבל שביצע את הפיגוע בעיר העתיקה בירושלים • "הייתי יכול לקבל כדור בראש" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האקדח והסכין שנתפסו במונית (צילום: דוברות המשטרה)

שלום, נהג המונית שהסיע את המחבל, שביצע את פיגוע הירי אמש בעיר העתיקה בירושלים, בדרכו להסגיר את עצמו היום (ראשון) בשעת בוקר, מבלי לדעת כי מדובר במחבל - שיחזר את השיח עם המחבל בדרכו אל תחנת המשטרה.

בריאיון ליותם זמרי ודרור קאפח ברדיו 'גלי ישראל', סיפר: "אספתי את המחבל איפה שנמצאים המגרשים של בית"ר. הוא עצר אותי ברחוב, שאל אם אני פנוי, דיבר עברית טוב ויפה, עלה לרכב".

נהג המונית תיאר כי שם לב שהמחבל "קצת מפוחד". כך הוא תיאר: "אני מוריד אותו במשטרה ופתאום אחרי שנסעתי 400 מטר ניידות אחרי. השוטר אומר לי: ׳אלוהים אוהב אותך׳, אני מסתובב אחורה ורואה את האקדח עם הכדורים במושב האחורי. הייתי יכול לקבל כדור בראש. קרה לי נס״.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', הבוקר לאחר מצוד של כשש שעות, הסגיר עצמו המחבל, שביצע את פיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי, למשטרה. המחבל הוא אמיר סידאווי בן 26, אזרח ישראלי, תושב מזרח ירושלים. הוא ביצע ירי על האוטובוס מאקדח והמשיך לעבר הכניסה לחניון קבר דוד המלך, שם המשיך במסע הירי ולאחר מכן נמלט.

המחבל אמיר סידאווי

הבוקר, לאחר מצוד של כוחות מיוחדים והשב"כ, הוא ‏הגיע עם מונית לתחנת משטרת מוריה במחוז ירושלים והסגיר את עצמו.

המחבל השאיר במונית את האקדח - שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע, וסכין. נהג המונית, כאמור, עוכב לבירור וסיפר לחוקרים כי אסף את המחבל סמוך לבית חולים שערי צדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר